Anonym skriver:
Hjælp hjææælp ..
Jeg har en dejlig kæreste, vi har da haft lidt skænderier på de snart 5mdr vi har været offentlige kærester ..
MEN mit problem er, at MIN sex lyst er total væk, har virkelig ikke lyst til sex
Det forvirre mig, da jeg synes det er hurtigt man mister lysten i så "nyt" et forhold
Betyder det at han ikke er den rette for mig eller? Hvordan skal jeg forholde mig til det?
Håber i har nogen råd, meninger og holdninger til hvad der forgår .. 
Er det måske begyndt at blive lidt kedeligt, måske for trivielt?
Man siger jo, at sex avler sex. Så jeg ville nok bare kaste mig ud i det og håbe på, at lysten ville vende tilbage af sig selv! 
Hvis ikke den gør det, er det måske på tide at finde på nogen andre ting. Legetøj, kostume, rollespil... Hvad ved jeg? Der findes så meget forskelligt derude.. 
Jeg tror, at mange har perioder, hvor lysten forsvinder lidt. Det er ikke altid ensbetydende med, at ens partner ikke er den rette. Det kan være pga. mange ting - stress på job osv.. Mærk efter om du ikke stadig har følelser for ham, og så arbejd på at få jeres sexliv til at fungere igen. Det er altså unægteligt en kæmpe stor del af et forhold...
Anmeld