anbefal væghængt puslebord??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har brios væghængte det er absolut  ikke vakkelvorent har også engang prøvet ikeas, det virkede ikke ret holdbart! De bruger det i øvrigt heller ikke selv i deres puslerum med væghængte pusleborde.. Lidt sjovt  

nå, i brios er der 3 hylder. Vi har 4pakker vådservietter nederst, bleer på den midterste (der kan være ca 22 bleer - 1/2pakke) og på øverste har vi et par stofbleer, vatpinde og diverse plejeprodukter så goood plads

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Kay

LJMNA skriver:

Vi har det her fra bilka, har været super glad for det, desværre skal væggen rives ned, og skal derfor ha nyt til at stå på gulvet. 

smart sådan ser det ikke ud det man kan finde på bilkas hjemmeside nu 

Anmeld

6. oktober 2014

LJMNA

Kay skriver:

smart sådan ser det ikke ud det man kan finde på bilkas hjemmeside nu 

Vores er købt da vi fik den første, så det er 4 år siden, måske den gamle model er skiftet ud forlængst

Anmeld

6. oktober 2014

DortheL

Kay skriver:

det kigger jeg lige nermere på  tak  

Synes jeg så i en anden tråd, at Bilka ikke længere laver dem. 

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

Mor11 skriver:

Vi har brios væghængte det er absolut  ikke vakkelvorent har også engang prøvet ikeas, det virkede ikke ret holdbart! De bruger det i øvrigt heller ikke selv i deres puslerum med væghængte pusleborde.. Lidt sjovt  

nå, i brios er der 3 hylder. Vi har 4pakker vådservietter nederst, bleer på den midterste (der kan være ca 22 bleer - 1/2pakke) og på øverste har vi et par stofbleer, vatpinde og diverse plejeprodukter så goood plads

mange tak hvad med puslehynde den ser meget tynd ud?? medfølger sådan en eller skal man invistere i den ved siden af? og kan man få den i forskellige farver?? 

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

DortheL skriver:

Synes jeg så i en anden tråd, at Bilka ikke længere laver dem. 

de har et på deres hjemmeside... men ikke det man kan se andre har 

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

LJMNA skriver:

Vores er købt da vi fik den første, så det er 4 år siden, måske den gamle model er skiftet ud forlængst

den nye er bare ikke nær så fed  

Anmeld

6. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

ja så fik manden lov til lige at tage lidt mål i vores kommende hjem, selvom de andre først flytter d. 15 og vi overtager d. 1

der er ikke plads til et alm. lille puslebord på badeværelset som jeg havde håbet

men der er rigeligt plads til et væghængt... 

sådan et har jeg kun prøvet en gang og det var et yders vakkelvorent metal stativ fra ikea... så det er no go!!

men er der nogle af jer skønne kvinder der kan anbefale os et væghængt puslebord... gerne med god opbevaring  

Oprettede denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/248369pi1/babyudstyr/puslebord-paa-badevaerelset.aspx

Hvor Stinew79 var så sød at vise et billede af hvor meget plads der er i hendes væghængte - håber det er ok jeg "videresender" det 

Anmeld

6. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

mange tak hvad med puslehynde den ser meget tynd ud?? medfølger sådan en eller skal man invistere i den ved siden af? og kan man få den i forskellige farver?? 

Den følger med. den kan vist kun fåes i hvid, med er ret simpel at sy et betræk til hvis man vil, vi har dog bare et farvet håndklæde liggende på kan lige prøve at sende dig et billede i pb  

Anmeld

6. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Christine skriver:

Oprettede denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/248369pi1/babyudstyr/puslebord-paa-badevaerelset.aspx

Hvor Stinew79 var så sød at vise et billede af hvor meget plads der er i hendes væghængte - håber det er ok jeg "videresender" det 

Det er bare helt ok!! 

Til kay. Syntes der er masser af plads og vi plejer også bare at ligge et håndklæde. Det er mega praktisk. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.