anbefal væghængt puslebord??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Kay

Missy_B skriver:

Vi har et fra Brio, og har været super glad for det. Vi brugte det dog kun et års tid, da vores barn blev for langt til det - men det er blevet hængende til nr 2 som kommer til april 

Det er sjovt jeg har hørt flere snakke om at børnene blev for lange, men det er jo lige så dybt som et almindeligt puslebord 

Før havde vi bare en puslepude på vores vaskemaskine men det kan vi ikke når vi flytter, men der havde Elna da bare benene hængende ned når det var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

Skulle I ikke af med det alligevel?

Nej vi fik det op og hænge. Jeg fik min kæreste afsted på cykel til jem og fix efter noge gips rawplugs så nu hænger den som den skal det er jeg så glad for  

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

Nej vi fik det op og hænge. Jeg fik min kæreste afsted på cykel til jem og fix efter noge gips rawplugs så nu hænger den som den skal det er jeg så glad for  

Det var godt  

Anmeld

7. oktober 2014

Missy_B

Kay skriver:

Det er sjovt jeg har hørt flere snakke om at børnene blev for lange, men det er jo lige så dybt som et almindeligt puslebord 

Før havde vi bare en puslepude på vores vaskemaskine men det kan vi ikke når vi flytter, men der havde Elna da bare benene hængende ned når det var

Jeg tror bestemt det er fordi når de når en hvis alder karter de jo rundt - mit barn er 20 md, og vi pusler på gulvet netop af den årsag 

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

Missy_B skriver:

Jeg tror bestemt det er fordi når de når en hvis alder karter de jo rundt - mit barn er 20 md, og vi pusler på gulvet netop af den årsag 

Ja det er jo rigtigt, det har jeg så bare sjældent oplevet jeg er pædagog og har aldrig haft det problem, heller ikke med min egen ved ikke hvorfor... De forældre der har haft problemet kigger også med store øjne når deres børn ligger stille imens jeg skifter dem

Anmeld

7. oktober 2014

Missy_B

Kay skriver:

Ja det er jo rigtigt, det har jeg så bare sjældent oplevet jeg er pædagog og har aldrig haft det problem, heller ikke med min egen ved ikke hvorfor... De forældre der har haft problemet kigger også med store øjne når deres børn ligger stille imens jeg skifter dem

Du er heldig så

mit barn ligger absolut ikke stille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.