anbefal væghængt puslebord??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

Kay

Mor11 skriver:

Den følger med. den kan vist kun fåes i hvid, med er ret simpel at sy et betræk til hvis man vil, vi har dog bare et farvet håndklæde liggende på kan lige prøve at sende dig et billede i pb  

oki... det er bare fordi vi har en super fed barbapapa puslepude  havde ik lige overvejet at den jo ik kan være der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Kay

StineW79 skriver:

Det er bare helt ok!! 

Til kay. Syntes der er masser af plads og vi plejer også bare at ligge et håndklæde. Det er mega praktisk. Vh stine

mange tak... ja kan se der er plads til det hele  

Anmeld

6. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

oki... det er bare fordi vi har en super fed barbapapa puslepude  havde ik lige overvejet at den jo ik kan være der 

Nååårh, jeg har ikke prøvet at komme en alm puslehynde ind i. Den vil godt kunne være der i bredden tror jeg, men ved ikke om det vil knibe når det skal lukkes. 

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

Mor11 skriver:

Nååårh, jeg har ikke prøvet at komme en alm puslehynde ind i. Den vil godt kunne være der i bredden tror jeg, men ved ikke om det vil knibe når det skal lukkes. 

ja lige netop det jeg tænker... og det skal helst kunne lukke... ellers bliver det rimeligt øv at sidde på toilettet 

Anmeld

6. oktober 2014

Mor til Ella

Kay skriver:

ja så fik manden lov til lige at tage lidt mål i vores kommende hjem, selvom de andre først flytter d. 15 og vi overtager d. 1

der er ikke plads til et alm. lille puslebord på badeværelset som jeg havde håbet

men der er rigeligt plads til et væghængt... 

sådan et har jeg kun prøvet en gang og det var et yders vakkelvorent metal stativ fra ikea... så det er no go!!

men er der nogle af jer skønne kvinder der kan anbefale os et væghængt puslebord... gerne med god opbevaring  

Har brio her.

er super glad for det

Anmeld

6. oktober 2014

Maja_4000

Vi har et fra bilka.. Det kostede 600 på tilbud

Synes det fungerer fint.. Har så også kun brugt det i knap fire måneder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2014

Isabella_mor

Vi har også Brio. Og jeg var faktidk bange for at vi skulle af med det. Og jeg har selv syet et betræk til fordi jeg netop synes det var KEDELIGT. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2014

Missy_B

Vi har et fra Brio, og har været super glad for det. Vi brugte det dog kun et års tid, da vores barn blev for langt til det - men det er blevet hængende til nr 2 som kommer til april 

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

Maja_4000 skriver:

Vi har et fra bilka.. Det kostede 600 på tilbud

Synes det fungerer fint.. Har så også kun brugt det i knap fire måneder

Tja har termin d 14 og flytter d 1 så har ikke lige tid til at vente på at det kommer på tilbud

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

Vi har også Brio. Og jeg var faktidk bange for at vi skulle af med det. Og jeg har selv syet et betræk til fordi jeg netop synes det var KEDELIGT. 

Skulle I ikke af med det alligevel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.