Puslebord på badeværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.734 visninger
21 svar
14 synes godt om
11. september 2014

Christine

Det er vi nødt til at have. Sådan ret tæt på brusekabinen, faktisk. Er der nogen der har erfaring med dette? 

Indtil videre har vi haft et basson puslebord i plastic og med hjul, som sagtens kan tåle vand. Men jeg er blevet SÅ træt af at se på det, så nu ønsker jeg mig altså lidt et nyt. 

Tænker noget helt enkelt som dette fra IKEA:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70167218/

Men tror i det kan tåle at stå på badeværelset og tæt på brusekabine? Det er jo ikke sådan at der vil sprøjte vand direkte på, men naturligvis vil der være fugtigt i sådan et rum. Så spekulerer på om akrylmalingen beskytter nok.

Eller kan man evt. putte noget på fødderne (og hvad?) for ekstra beskyttelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Sandratoft

Christine skriver:

Det er vi nødt til at have. Sådan ret tæt på brusekabinen, faktisk. Er der nogen der har erfaring med dette? 

Indtil videre har vi haft et basson puslebord i plastic og med hjul, som sagtens kan tåle vand. Men jeg er blevet SÅ træt af at se på det, så nu ønsker jeg mig altså lidt et nyt. 

Tænker noget helt enkelt som dette fra IKEA:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70167218/

Men tror i det kan tåle at stå på badeværelset og tæt på brusekabine? Det er jo ikke sådan at der vil sprøjte vand direkte på, men naturligvis vil der være fugtigt i sådan et rum. Så spekulerer på om akrylmalingen beskytter nok.

Eller kan man evt. putte noget på fødderne (og hvad?) for ekstra beskyttelse?

Vi har et sammenklappelig et fra babysam, og det står faktisk inde i bruse kabinen. Ingen problemer her

Anmeld

11. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi havde et helt alm puslebord som det du linker til, stående på badeværelset i vores gamle lejlighed. Det var ikke noget problem, og vi havde ikke engang en rigtig brusekabine, men bare et forhæng. Vi brugte swaper på gulvet og tørrede det sidste med håndklæde omkring bordet. Det skete der ikke noget ved

Anmeld

11. september 2014

Kay

Vi har altid haft pusleplads på badeværelset og er super glad for det, det er meget mere hygiejnisk (ja ok er også pædagog så måske lidt arbejdsskadet) 

Vores er også meget tæt på brusekabinen men vi har ikke som sådan et bord da det "bare" er ovenpå vores vaskemaskine 

Jeg tror nu godt det bord kan holde til at der bliver fugtigt, så længe det ikke bliver vådt vi har 3 badeværelses skabe i træ fra iKea på vores badeværelse og de holder fint

Anmeld

11. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det ligner det min veninde havde. De satte hjul på, så det nemt lige ku flyttes ind og ud af brusekabinen. På den måde undgik de også at bene kom til at stå i vandet osv.

Vi har et væghængt fra brio som vi er så glade for!! Vh stine

Anmeld

11. september 2014

Christine

Kay skriver:

Vi har altid haft pusleplads på badeværelset og er super glad for det, det er meget mere hygiejnisk (ja ok er også pædagog så måske lidt arbejdsskadet) 

Vores er også meget tæt på brusekabinen men vi har ikke som sådan et bord da det "bare" er ovenpå vores vaskemaskine 

Jeg tror nu godt det bord kan holde til at der bliver fugtigt, så længe det ikke bliver vådt vi har 3 badeværelses skabe i træ fra iKea på vores badeværelse og de holder fint

Jeg har heller ikke vildt meget lyst til beskidte bleer i andre rum end badeværelse, så kan godt følge dig 

Dejligt at høre at det kan lade sige gøre med IKEAmøbler. Til vores første havde vi et møgdyrt puslebord, som gik i stykker af at stå på badeværelset 

Anmeld

11. september 2014

Christine

Sandratoft skriver:

Vi har et sammenklappelig et fra babysam, og det står faktisk inde i bruse kabinen. Ingen problemer her

Godt at høre 

Anmeld

11. september 2014

Christine

Mor11 skriver:

Vi havde et helt alm puslebord som det du linker til, stående på badeværelset i vores gamle lejlighed. Det var ikke noget problem, og vi havde ikke engang en rigtig brusekabine, men bare et forhæng. Vi brugte swaper på gulvet og tørrede det sidste med håndklæde omkring bordet. Det skete der ikke noget ved

Perfekt! Vi vil selvfølgelig forsøge at holde det nogenlunde tørt, men dejligt at vide at det kan holde.

Anmeld

11. september 2014

Christine

StineW79 skriver:

Syntes det ligner det min veninde havde. De satte hjul på, så det nemt lige ku flyttes ind og ud af brusekabinen. På den måde undgik de også at bene kom til at stå i vandet osv.

Vi har et væghængt fra brio som vi er så glade for!! Vh stine

Det er skønt at høre! Med væghængt er der så plads til opbevaring af nogen slags?

Kan godt lide at der er indbygget opbevaringsplads nemlig.

Anmeld

11. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Christine skriver:

Det er skønt at høre! Med væghængt er der så plads til opbevaring af nogen slags?

Kan godt lide at der er indbygget opbevaringsplads nemlig.

Syntes at der er masser af plads i vores væghængte! 

Ps undskyld rodet! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.