Hvor meget har i til fornøjelse om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2014

Mom2

Hvis I bor i lejlighed nu, bliver I nok overrasket over, hvor meget varme koster i et hus. Vi fik fra 2600 til 12.000 om året!

Vi har pt. omkring 3000 tilbage til mad, diverse og sjov hver måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Hvis I bor i lejlighed nu, bliver I nok overrasket over, hvor meget varme koster i et hus. Vi fik fra 2600 til 12.000 om året!

Vi har pt. omkring 3000 tilbage til mad, diverse og sjov hver måned.

Vores varmeforbrug skulle gerne falde, da det vi bor i nu er mere end almindelig utæt :/ Det nye er helt nyistandsat med nye vinduer og døre, samt efterisolering af hele huset

Anmeld

1. oktober 2014

Sandratoft

debbie19 skriver:

0 kr vi er begge på lav kh og får til sammen 10.000kr udbeltalt men har udgifter for 9978 kr hver mdr så ingen sjov og ballade her.. ingen udnødvendige ting ingen udemad og vi kommer aldrig nogle steder..

vi står og skal flytte i december da jeg ikke kan tåle denne lejelighed. der må vi låne os til pengene da vi ikke har råd selv :/ savner at kan købe en pizza eller noget nyt tøj har 3 par bukser og 5 t-shirts så vi vasker ofte herhjemme 

Hvis du bor i nærheden af Aarhus og bruger samme str tøj som mig, så har jeg noget tøj jeg næsten aldrig har brugt eller kommer til at bruge, som du hjertens gerne må få  

Anmeld

1. oktober 2014

BinaMor

tror vi har ca 5-6000 til spise ude, tøj, sjov osv...

Anmeld

1. oktober 2014

Wik

Anonym skriver:

Og det fungere fint for jer? :-)

Ja det gør det, men det er ikke sjovt, nu har det også varet meget længe for vores vedkommende.

Hvis det er for en kort periode så kan det sagtens lade sig gøre. 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Ja det gør det, men det er ikke sjovt, nu har det også varet meget længe for vores vedkommende.

Hvis det er for en kort periode så kan det sagtens lade sig gøre. 

Det er nemlig også det jeg tænker

Anmeld

2. oktober 2014

Mom2

Anonym skriver:

Vores varmeforbrug skulle gerne falde, da det vi bor i nu er mere end almindelig utæt :/ Det nye er helt nyistandsat med nye vinduer og døre, samt efterisolering af hele huset

Derfor kan det godt være små dyrt at varme op, kommer også an på hvilken måde det opvarmes.

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Derfor kan det godt være små dyrt at varme op, kommer også an på hvilken måde det opvarmes.

Det varmes op på samme måde som hvor vi bor nu.. 12000 om året er jo meget normalt forbrug :-) Og vi har ejerens forbrug for det sidste år

Anmeld

3. oktober 2014

Mom2

Anonym skriver:

Det varmes op på samme måde som hvor vi bor nu.. 12000 om året er jo meget normalt forbrug :-) Og vi har ejerens forbrug for det sidste år

Okay. Var også bare for I ikke pludselig fik en overraskelse. Havde et vennepar som i sidste øjeblik måtte hoppe fra et hus, fordi de ikke havde været opmærksomme på varmeforbruget.

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Okay. Var også bare for I ikke pludselig fik en overraskelse. Havde et vennepar som i sidste øjeblik måtte hoppe fra et hus, fordi de ikke havde været opmærksomme på varmeforbruget.

Tror nok vi har rimelig styr på hvordan forbruget er

Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.