Hvor meget har i til fornøjelse om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2014

Nystart

uhhh vi har ikke rigtigt noget...

vi makker i hus, og jeg er på alm su.. 

Vi er ikke super tit nogle steder men altså skal vi i bio eller andet så finder vi lidt penge til det... og det fungere egentlig super fint.. ingen af os synes vi mangler noget...

Og jeg synes jeres budget ser super fint ud faktisk.. 

og hvisi ved at der er lys for enden af tunnelen inden for relativ kort tid ved at indtægten stiger, så ville jeg ikke bekymre mig om det.. 

Vi har ikke meget til fornøjelse som sagt, men så bor vi tilgengæld dejligt og det gør for os rigtig meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Marts<3

debbie19 skriver:

0 kr vi er begge på lav kh og får til sammen 10.000kr udbeltalt men har udgifter for 9978 kr hver mdr så ingen sjov og ballade her.. ingen udnødvendige ting ingen udemad og vi kommer aldrig nogle steder..

vi står og skal flytte i december da jeg ikke kan tåle denne lejelighed. der må vi låne os til pengene da vi ikke har råd selv :/ savner at kan købe en pizza eller noget nyt tøj har 3 par bukser og 5 t-shirts så vi vasker ofte herhjemme 

Hold da op.. Det kan jeg godt forstå du er træt af;-( Er der ingen udsigt til job? 

Men hvis i har så lav indkomst, kan i så ikke få boligstøtte, friplads osv? Eller har i høje lån og husleje? 

Der ikke meget sjov ved hverdagen, hvis ikke at man kan hygge sig lidt indimellem

Anmeld

1. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi bruger nok omkring 3000kr, men vores andel er også billig 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

uhhh vi har ikke rigtigt noget...

vi makker i hus, og jeg er på alm su.. 

Vi er ikke super tit nogle steder men altså skal vi i bio eller andet så finder vi lidt penge til det... og det fungere egentlig super fint.. ingen af os synes vi mangler noget...

Og jeg synes jeres budget ser super fint ud faktisk.. 

og hvisi ved at der er lys for enden af tunnelen inden for relativ kort tid ved at indtægten stiger, så ville jeg ikke bekymre mig om det.. 

Vi har ikke meget til fornøjelse som sagt, men så bor vi tilgengæld dejligt og det gør for os rigtig meget 

Det jeg frygter mest er HVIS nu forbruget pludselig er højere end vi har beregnet :/ For ellers tænker jeg også sagtens vi kan leve for det

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Vi bruger nok omkring 3000kr, men vores andel er også billig 

Er det udover jeres madbudget?

Anmeld

1. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Vi har alt mellem 2-5.000 kr. tilbage når alt til budgettet er betalt og madpengene hævet., og det er IKKE medregnet børnepengene.

I nogle år, havde vi ikke en krone til fornøjelse, og vores børnepenge var med i budgettet, men det var dengang jeg var på dagpenge. Nu har jeg været i det samme job i 5 år med dertil hørende lønstigningerne, så det hjælper jo meget på det

Men det kan lade sig gøre, at man ikke har penge til så meget andet end budget og mad, men man skal passe på at det ikke vare for mange år, for så ender det efter min mening med at blive surt.

Anmeld

1. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er det udover jeres madbudget?

Ja

Anmeld

1. oktober 2014

Wik

Lige nu har vi heller ikke til fornøjelse, hvis vi spare meget har vi måske til en tur i svømmehallen eller ikke.

Anmeld

1. oktober 2014

Louisejulia

Vi har når alt er betalt cirka 2000-3000 kr. Til sjov og ballade, ikke medregnet børnepenge. 

Hverken min kæreste eller jeg har et lån nogen steder, så vi betaler til huslejen den er på cirka 7.500 kr med alt. El: 470 kr cirka. Vi lægger begge to 1000 kr. Til side om måneden til hver vores opsparing, vi lægger 1000 kr. Ind på en uforudsete udgifter. Og så betaler vi selvfølgelig vuggestue plads, internet, forsikringer til alle i huset, vores mobilregninger og sikkert også mere. Til mad har vi lagt 3500 til siden, vi er 2 voksne og 1 barn. 

Vi har fælles økonomi. 

Vi får boligstøtte, der får vi 1700kr.

Jeg synes overhovedet ikke vi 

lever stramt, vi er begge gode til at kigge økonomien igennem sammen. 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Lige nu har vi heller ikke til fornøjelse, hvis vi spare meget har vi måske til en tur i svømmehallen eller ikke.

Og det fungere fint for jer? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.