Anonym skriver:
Hejsa!
Jeg skriver anonym, da jeg synes økonomi er lidt en privatsag og derfor ikke ønsker alle skal vide hvem jeg er 
Min kæreste og jeg bor sammen med vores søn på 4 år til leje i noget gammelt møg og vil derfor rigtig gerne flytte især fordi jeg venter mig og der kommer en lille ny til januar 
Vi har fundet HUSET til leje, men er i tvivl om, om vi kommer til at sidde for stramt i det, da lejen er noget højere end den nuværende..
Vi har når alle udgifter er betalt ikke rigtig nogle penge tilbage til "fornøjelse", udover vores opsparingskonto og børnepenge, men vores udgifter har vi regnet som følgende:
Vi har:
Husleje: 6800
Varme: 1100
Vand: 550
El: 500
Hvad har i andre af varme, vand og el forbrug? Det er et hus på 120 kvadratmeter, og vi vil jo til den tid være 2 voksne og 2 børn 
Derudover:
Husholdning/mad: 3500
Opsparing: 750
Gavekonto: 750
Og så selvfølgelig de penge der i forvejen sættes ind på vores budgetkonto 
Det vil sige det er når ALT er betalt, og der er sat penge af til gaver, at vi kun har vores familieydelse, samt et beløb på 750 om måneden, som normalt sættes på en opsparing 
Det skal siges at det vil være for en relativ kort periode det vil være SÅ stramt, da min kæreste er færdiguddannet til januar 2016, og der jo helst skulle stige noget i hans indtægt, og indflytning først bliver fra 1. april 2015 
Kom endelig med jeres meninger - hvad er i vandt til at "snolde" for om måneden og er det helt urealistisk? Det skal siges at vi i flere år har været vandt til kun at have meget lidt til os selv 
ca. 100 kr