Blop2 skriver:
Hej allesammen....
Har længe haft lyst til, at høre jer andre herinde hvordan i har det med, at børnene sover i soveværelset?
Vores historie:
Vi har en søn på 2,9 år. Han sover på nuværende tidspunkt hos os i soveværelset, godt nok i hans egen seng.
Vi har prøvet at putte ham på eget værelse, men selve putningen tager i hvert fald mindst en time og vi skal sidde dernede ellers løber han konstant ud af rummet. Når kl. bliver omkring midnat kommer han op i soveværelset og vil putte hos os. Har prøvet med, at lægge ham tilbage i hans egen seng når han er faldet godt i søvn igen, men max. 30 efter står han i soveværelset igen.
Han får sværer og sværer ved, at falde ordentligt i søvn igen jo flere gange han er vågen.
Nu putter vi ham i soveværelset omkring kl. 19, lægger os ved siden af i max. 30 min. Og så sover han uden at vågne resten af natten.
syntes i det er meget forkert, at så stor en dreng ikke sover på hans eget værelse?
Andre hvor jeres barn/børn os sover i soveværelset?
Skal lige siges, at lillesøster på 7 uger os sover i soveværelset.
Tak fordi i gad læse med...
Nej, jeg synes bestemt ikke at det er forkert. Jeg synes at I skal gøre hvad der er bedst for jer og jeres søn.