Ikke flere dårlige undskyldninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Penge på kortet?
-Skal man det?

Men du?
Det bare op på hesten, eller cyklen om man vil.
Nu skal du sgu af med de kilo, husk nu at dine børn har dig i flere år, hvis du slanker dig!

Mette - nu med dobbeltmoral

(burde selv prøve en lidt sundere livsstil)

Ja, for det er et af de der dumme kort man ikke kan overtrække (mere end tilladt)... Du ved sådan et kredit kort fra Nordea Finans...

Mette vi ved alle sammen hvad vi burde og ikke burde, men derfra også til at gøre det, der er langt meget langt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Rasmine

Trold skriver:

Ja, for det er et af de der dumme kort man ikke kan overtrække (mere end tilladt)... Du ved sådan et kredit kort fra Nordea Finans...

Mette vi ved alle sammen hvad vi burde og ikke burde, men derfra også til at gøre det, der er langt meget langt...

Enig, "man" burde også kvitte smøgerne...

Anmeld

21. august 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Enig, "man" burde også kvitte smøgerne...

Det har jeg så gjort for ca 3½ år siden... ca 6 mdr før jeg blev gravid med Laura... Det var det der var skyld i at de første 20 kg satte sig på side benene, for når man stopper med at ryge så går det ud over ens blodsukker, og så er det bedst IKKE at spise slik...

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

Trold skriver:

Det har jeg så gjort for ca 3½ år siden... ca 6 mdr før jeg blev gravid med Laura... Det var det der var skyld i at de første 20 kg satte sig på side benene, for når man stopper med at ryge så går det ud over ens blodsukker, og så er det bedst IKKE at spise slik...

Årh...det slik altså...
I LOVE IT!!!

Mette - som NÆGTER at ringe til Lars for at sige han ikke skal købe snold alligevel, som han ellers er sendt hen på tanken efter...

Anmeld

21. august 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Årh...det slik altså...
I LOVE IT!!!

Mette - som NÆGTER at ringe til Lars for at sige han ikke skal købe snold alligevel, som han ellers er sendt hen på tanken efter...

Det kan godt være han bliver lidt muggen så, altså hvis du ringer og siger at du ikke vil have det alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.