mortil4 skriver:
jeg tænkte på, er der ikke nogle tilbud i jeres kommune til hjælp til at tabe sig?? Jeg er begyndt at gå hos en diatist, men det er et tilbud de her i kommunen når man lige har født og til barnet bliver 1 år. Men tænkte på om de ikke i jeres kommune har nogel lignende, også måske noget der kan afløse når barnet bliver 1 år.
Det er godt at gå til lægen og blive vejet og ha nogen at "stå til ansvar" over for, men lægerne er jo ikke uddannet inden for det område, så på nogle punkter vil deres rådgivning bare være for dårlig, men bedre end ingen ting.
Jeg savner lidt et eller andet sted at kunne finde gode sunde, mættende, lette og lækre opskrifter, når der er 4 unger at passe, så er det jo ikke lige tiden der er mest af og de der nemme læsninger, de går bare ikke i længden.
Ellers kunne du måske snakke med din læge om at få det der motion på resept, det skal jeg i hvertfald ha gjort med min læge, så vit jeg ved er det gratis og manden kan vel nok passe ungerne lidt tid hver aften, nu har i jo også bil, så det er nemmere at komme afsted.
Jeg sys det er rigtig flot du har taget skridtet til at tabe dig og jeg håber det kommer til at gå rigtig godt.
Knus Louise
Ih jo der er skam et sundhedscenter, som jeg også skulle være henvist til... Men de tager helst kun klienter med en "overvægtssygdom", som diabetes eller forhøjet blodtryk, og andre i den stil... Og ud fra de blodprøver jeg fik taget for ca 2 mdr siden ja så fejler jeg ikke noget...
Og Lise, det er jo det han skal, men han er meget svær at arbejde med, fordi han jo kan tabe sig uden at lave det helt vilde om, og så påstår han at jeg er dejlig som jeg er det kan jeg så bare ikke helt se... Synes bare jeg har læst et sted at en jævnet sovs ikke er så slem da den jo "kun" er lavet på vand og lidt mel el. Maizena Jævner...
Tak Karina, som jeg skriver, jeg vil og jeg skal... Det kunne være en god ide med et Stort glas vand... Tror jeg at jeg skal prøve...
Anmeld