Står Far op om natten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Clisolka

Første gang var jeg ret handicappet de første uger pga. jeg fik et AKS, så der skiftede far ble mens jeg ammede. 

Imens jeg var på barsel tog jeg hende om natten, hvor han så hjalp til i weekenderne. 

Her med nr. 2 var det primært mig der stod op om natten - jeg levede på sofaen de første 9-10 uger fordi han havde kolik Nu er jeg så startet arbejde igen, så nu er det far der står op om natten, hvis der er noget. Jeg er væk fra 6.30-17 og han har en arbejdsdag på 4 timer og ugentligt fri 2 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Stivdie

I starten mens han også gik hjemme insisterede han på at stå op og skifte ble, etc. Da han startede på arbejde igen var natteroderiet mit. Nu hvor jeg er startet på arbejde igen også tager jeg mig af amning og sutter, og vi deles om resten. Det skalsiges, at vores datter muligvis er ørebarn (under udredning) så på dårlige nætter vågner hun stadig 6-10 gange...

Anmeld

26. september 2014

Milas14

Min kæreste arbejder i udlandet 3 uger af gangen og er hjemme ca 4 uger af gangen! Når han er hjemme tager han ham når han vågner første gang uanset om kl er 23 eller 02.. Derefter tager jeg ham! Den aftale har vi lavet, så vi begge kan få nogen sammen hængende timers søvn.. Jeg ammer ikke

Anmeld

28. september 2014

Kløver

Hvor dejligt i alle vil dele og vise hvordan det fungerer i jeres familie

Anmeld

28. september 2014

Stumpen

Nu er det ved at være nogle år siden vi havde natteroderi.. Men begge piger var flaskebørn, så hverdagene tog jeg og weekenderne tog han.. Når vi så havde længere ferier, så delte vi 50/50 - han tog hveranden nat og jeg hveranden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.