Maja84 skriver:
Nå vi kom ind i sjov snak her den anden dag, og tænkte jeg ville høre jer
hvad er jeres forventning ang natteroderiet, det første år, her tænker jeg selvfølgelig på måltiderne når baby spiser, forventer i at far står op sammen med mor, når der ammes, eller at far også tager nogle af nattevagterne hvis der gives flaske, eller er den del kun mors "arbejde" ser i forskel på de første 14 dage hvor manden har barsel og når han skal op hver dag og på arbejde, eller har det ingen betydning
Jeg kunne aldrig drømme om at bede far om at stå op med mig når jeg ammede, det virker da totalt meningsløst, efter min mening. 
Vores aftale var at far skulle hjælpe til i weekenderne (når søn vågnede og ikke skulle ammes, men bare have en sut el. lign. - hvilket var meget ofte).
Men det var ikke sådan det blev. Min mand kunne simpelthen ikke hænge psykisk sammen uden sin nattesøvn, så jeg bed i det sure, bitre æble og tog alle nætterne. Jeg kan stadig blive sur over det når jeg tænker på det, da jeg også er B-menneske med stort B, og det var et totalt mareridt at skulle op hver 90. minut hele natten igennem i et halvt år, og han sov først igennem da han var halvandet.
Men men. Man må jo gå på kompromis for at få familielivet til at hænge sammen, og han er en skidegod far på en masse andre punkter.
Anmeld