putte tid? hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2014

Louise H.

CAWI skriver:

Da vores dreng var et år, kom han i seng kl 20, og sov kl 21. Nu er han to et halvt, og kommer i seng kl 21, og sover mellem 21.30 og 22.00. Han vågner selv mellen kl 6.00 og 7.00 om morgenen. 

Folk har altid gloet mærkeligt på os, når vi har fortalt hvad tid han blev lagt i seng. For børn i dag "skal jo i seng mellem 18.30-20.00.  Men vi har bare aldrig kunne få ham til at sove tidligere. Farmor siger at hans far var lige sådan da han var barn.

Sådan er min datter også. Hun vågner mellem 7 og 7.30 om morgenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

LouiseEm

Jeg har altid lagt min søn i seng når han var træt. Mellem 19 og 20 for det meste da han var 2-2,5  Nu er han snart 4, og han kan sagtens få lov til at være oppe til klokken 22 på en hverdag hvis han ikke er træt. Normalt kommer han dog i seng ved 21-tiden. Vi tager det som det kommer herhjemme 

Anmeld

19. september 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Da min dreng sov til middag kom han i seng kl 20 men fra han var ca 2 år kunne han ikke sove før 22-tiden når han sov til middag og derfor var han ikke til at få op næste morgen. Vi droppede middagsluren da han var 2,5 og derefter begyndte han at komme i seng kl 18

nu er han knap 3,5 og kommer i seng 18:30 og sover til ca kl 7:00

Anmeld

19. september 2014

FruK

Der er forskel på børn, og hvis hun ikke er træt - om aftenen eller dagen efter - så passer tidspunktet nok for jer. 

Min er 20 mdr og bliver puttet - sover med det samme - mellem 19 og 20.

Anmeld

19. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte ligger i sin seng kl 19.15. Hun er lige blevet 2 år i juli. Vh stine

Anmeld

19. september 2014

Masig

Kay skriver:

ja altså... er blevet gjort opmærksom på at nogle syntes Elna er længe oppe...  

så nu vil jeg gerne høre om hvornår i putter jeres børn på 2 år... og hvordan deres døgnrytme (i forhold til søvn) ellers ser ud??

jeg tænker når de har børstet tænder, skiftet ble/tisset og i går ind og putter dem...

altså hvad tid ligger de i deres seng??

skal nok vende tilbage med hvad tid elna ligger i sin seng... men her er det sådan at vi børster tænder, tisser af, hun siger godnat til den af os der ikke putter... og kl xx går hun ind og ligger og får læst 2 bøger 

Fabian kommer i seng kl 20...

Anmeld

19. september 2014

thedreamer

Herhjemme bliver der sagt godnat klokken 19 

Anmeld

19. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hernede sydpå er det nu normalt at børnene i den alder bliver puttet ved 21.00 tiden, ja endda helt op til 23.00... Men vi møder også lidt senere og børnene sover længere til middag 

Anmeld

19. september 2014

Kay

FruK skriver:

Der er forskel på børn, og hvis hun ikke er træt - om aftenen eller dagen efter - så passer tidspunktet nok for jer. 

Min er 20 mdr og bliver puttet - sover med det samme - mellem 19 og 20.

Ja det ved jeg og har aldrig tænkt på det som at hun kom sent i seng

Anmeld

19. september 2014

Mettefpigen

kl 1 8 3 0 , h a n  e r  l i g e  b l e v e t   3  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.