putte tid? hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad tid ligger din 2 årrige i sin seng??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.627 visninger
61 svar
23 synes godt om
19. september 2014

Kay

ja altså... er blevet gjort opmærksom på at nogle syntes Elna er længe oppe...  

så nu vil jeg gerne høre om hvornår i putter jeres børn på 2 år... og hvordan deres døgnrytme (i forhold til søvn) ellers ser ud??

jeg tænker når de har børstet tænder, skiftet ble/tisset og i går ind og putter dem...

altså hvad tid ligger de i deres seng??

skal nok vende tilbage med hvad tid elna ligger i sin seng... men her er det sådan at vi børster tænder, tisser af, hun siger godnat til den af os der ikke putter... og kl xx går hun ind og ligger og får læst 2 bøger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Joan ( Smallie )

Da mine var omkring de 2 år blev de puttet 18.30 ca 

De er idag 7 og 5 og bliver puttet ved 19 tiden nu for de er bare så trætte. De står op 5.30 næsten hverdag. Den bette sover med det samme og den stor leger tit lidt og så putter han sig.

Selv om de kommer i seng senere sover de ikke længere.

Anmeld

19. september 2014

millesofie

min datter er nu fire år men hun har altid siden hun var 1 år gammel ligget i sin seng kl 19 
så læser vi en bog og synger en sang og så godnat 

Anmeld

19. september 2014

TrineMine86

Min dreng kommer i seng ved 19.30-20 tiden, sover dog først ofte ved 20.30 tiden, står på mellem 5-6, fordi han SELV vil op, han skal nemlig først afsted 8.30, han sover så stadig ca 2 timers middags lur, han har aldrig sovet meget den dreng han bliver 3 år i næste måned.. 

Anmeld

19. september 2014

Kay

tak for jeres besvarelser  

Anmeld

19. september 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn kom i seng kl 19.00 hver dag, så tandbørstning, toilet besøg og godnat historie var klaret inden. 

Det fungerede best, så ikke han blev over træt, men bare træt.

Nu han 3 år og det er samme rutine bortset fra at han nu bliver puttet 18.30, da børnehaven virkelig tager energi fra ham.

Anmeld

19. september 2014

LJMNA

Mine ligger alle 3 i deres senge mellem 18 og 18.30 (har svaret 18.30, da det aldrig er før 18)

Ville elske at ha bare en time mere med dem, men de kan slet ikk holde sig vågne længere tid, desværre.

Anmeld

19. september 2014

Kay

LJMNA skriver:

Mine ligger alle 3 i deres senge mellem 18 og 18.30 (har svaret 18.30, da det aldrig er før 18)

Ville elske at ha bare en time mere med dem, men de kan slet ikk holde sig vågne længere tid, desværre.

ja der er elna slet ikke træt endnu... 

kan se det mest mormale er omkring kl 19... hmmm... 

Anmeld

19. september 2014

CaWi

Da vores dreng var et år, kom han i seng kl 20, og sov kl 21. Nu er han to et halvt, og kommer i seng kl 21, og sover mellem 21.30 og 22.00. Han vågner selv mellen kl 6.00 og 7.00 om morgenen. 

Folk har altid gloet mærkeligt på os, når vi har fortalt hvad tid han blev lagt i seng. For børn i dag "skal jo i seng mellem 18.30-20.00.  Men vi har bare aldrig kunne få ham til at sove tidligere. Farmor siger at hans far var lige sådan da han var barn.

Anmeld

19. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
CAWI skriver:

Da vores dreng var et år, kom han i seng kl 20, og sov kl 21. Nu er han to et halvt, og kommer i seng kl 21, og sover mellem 21.30 og 22.00. Han vågner selv mellen kl 6.00 og 7.00 om morgenen. 

Folk har altid gloet mærkeligt på os, når vi har fortalt hvad tid han blev lagt i seng. For børn i dag "skal jo i seng mellem 18.30-20.00.  Men vi har bare aldrig kunne få ham til at sove tidligere. Farmor siger at hans far var lige sådan da han var barn.

Vores datter sover også så sent. Nogle dage tidligere men for det meste også sent. Dejligt at se at vi ikke er de enste der putter forholdsvis sent  Men hun er simpelthen ikke træt før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.