Jer med en nem og god fødsel 1. gang, hvordan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ja, nr. 1 vejede 3270 g og nr. 2 vejede 4050 g, så var glad for, at jeg fødte lidt før termin med nr. 1

Hold da op ja - det kan vel også være det der har haft lidt betydning for fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hold da op ja - det kan vel også være det der har haft lidt betydning for fødslen

De siger bare, at det er nemmere, at føde større børn, da de kan hjælpe mere til. Men det er også bare en skrøne

Anmeld

15. september 2014

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Dejligt at høre - såå skal jeg vist også bare satse på at komme afsted så snart jeg får veer - hvis det går hurtigere anden gang

Ja, det skal du. medmindre du mærker det anderledes Du skal jo kunne mærke de tager fat og gør ondt, inden du skal afsted. Jeg tog først afsted, da jeg var helt sikker på, at der var gang i noget, at der var mindre end 4 min. interval og de var forholdsvis regelmæssige...

Anmeld

15. september 2014

MorTilSnartFire <3

Fødte forresten 39+0 med den første på 3794g. og nr.2 40+1 på 4300g. - begge drenge... Fødslen var ikke nemmere, bare fordi den ene var 500g. større end den anden. De var begge nemme at føde...

Venter en pige nu, som i torsdags blev skønnet til 3500g. så hun er også en basse! Jeg er 38+2 i dag

Held og lykke med fødslen

Anmeld

15. september 2014

Mor til Ella

Første gang 1,5 time med veer som på sygehuset 18.30 født 21.06 

anden gang 25 min med veer På sygehus 7.40 født 8.47

jeg håndtere åbenbart veer rigtig godt og mærker dem først lige op over havde selvfølgelig veer længer men ikke mærkbare.

Anmeld

15. september 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Wauw du spilder da ikke tiden

Jeg satser på at gøre kunsten efter så

Nope 

Men da kæresten ikke var der (2 fødsel) da jeg gik med veerne på gangen, da blev jeg sku lidt nervøs 

5 min før kom han.. Han nåede det LIGE 

"Desværre" var Svigermor, Svigerinde og hendes 6 mdr gamle baby med på stuen da det hele gik så hurtigt  Lidt pinligt! 

Anmeld

15. september 2014

lineog4

Havde godt nok ikke en nem første fødsel da hum lå skævt og jeg havde mange "forkerte" veer i 3 døgn, men da fødslen først var aktiv dvs. 4 cm åben tog den knap 8 timer - var sog så udkørt til sidst så pressefasen nåede op på en time.

Nå men anden gang var helt anderledes, vestorm i lige knap to timer og under 40 minutter på fødegangen før hun var ude. Så 2 timers veer

2. Gang var også under to timer.

Mens 4. Gang tog knap 4 timer men blev også sat i gang.

Anmeld

15. september 2014

Ciss

For mig:

Første gang: 3 timer fra første ve. Meget voldsomt med vestorm osv.

Anden gang: 3 timer fra første ve. Ikke fuldt så voldsomt. Men min krop var udslidt og i dårlig form pga forudgående sygdom, så det kan godt være, fødslen ville være gået hurtigere, om  jeg havde været i god form, så kroppen havde haft flere kræfter.

Anmeld

15. september 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

gik det anden gang?

Har selv haft en god 1. fødsel: vandet gik - 2 timer efter kom veerne og efter små 4 timer med veer havde jeg født.

Hvor lang tid skal jeg mon regne med her anden gang?
Går det altid endnu hurtigere og lettere anden gang - eller er det bare noget man siger?

Første gang gik vandet, 20 minutter senere kom veerne og efter godt tre timer kom vores datter, efter tre kvarters presseveer kom vores stjernekigger. Anden gang kom veerne og godt halvanden time senere kom vores lillesøster i første presseve 

Anmeld

15. september 2014

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

gik det anden gang?

Har selv haft en god 1. fødsel: vandet gik - 2 timer efter kom veerne og efter små 4 timer med veer havde jeg født.

Hvor lang tid skal jeg mon regne med her anden gang?
Går det altid endnu hurtigere og lettere anden gang - eller er det bare noget man siger?

Da jeg skulle føde sønnen, fik jeg veer omkring kl 00 kl 06 gik vandet, kl 10.30 fik jeg presseveer og kl 10.34 er han født.

Da jeg skulle føde lillesøster fik jeg veer kl 4.30 mens jeg har presseveer går vandet og kl 08.30 er hun født  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.