Jer med en nem og god fødsel 1. gang, hvordan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Første gang 4 timer og 20 min med veer - anden fødsel tog 2 timer og 4 min med veer.

Wauw - håber at gøre kunsten efter og spytte nr 2 guldklump ud på 2 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Første gang gik vandet 5.30 - fik veer ca 8.30 og han blev født 17.10...

Anden gang fik jeg allerførste ve 5.30 og han er født 10.05 (de tog vandet 9.50)

Så meget hurtigere anden gang men også mere smertefuldt!

Ja det var noget hurtigere - men hvorfor mere smertefuldt? fordi det gik for stærkt?

Kan bare huske at mine veer var ekstremt effektive, men det gik jo også stærkt. Har det fint med smerten, hvis bare jeg ikke skal have det for lang tid

Anmeld

14. september 2014

LinLin

Anonym skriver:

Ja det var noget hurtigere - men hvorfor mere smertefuldt? fordi det gik for stærkt?

Kan bare huske at mine veer var ekstremt effektive, men det gik jo også stærkt. Har det fint med smerten, hvis bare jeg ikke skal have det for lang tid

Havde bare meget kraftige veer i udvidelsesfasen ... Når man først må presse er det ok men de andre der... Dem glæder jeg mig godt nok ikke til at skulle igennem igen snart

Anmeld

15. september 2014

A&F

Første gang fra vandet gik til veer og fødsel 4 timer og 28 min. Her anden gang ca 2 timer og 25 min .

Anmeld

15. september 2014

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

gik det anden gang?

Har selv haft en god 1. fødsel: vandet gik - 2 timer efter kom veerne og efter små 4 timer med veer havde jeg født.

Hvor lang tid skal jeg mon regne med her anden gang?
Går det altid endnu hurtigere og lettere anden gang - eller er det bare noget man siger?

Jeg havde 2 helt fantastiske fødsler  

1. Gang vågnede jeg kl.05 med en lille ve og de fortsatte så indtil kl.13, hvor jeg tog på Fødegangen - var 4 cm. Åben og ingen livmoderhals, 2 presseveer og han var født 15.30  

2. Gang fik jeg første ve kl.17.30, kl.20 på Fødegangen med 4 cm. Åben, 1 presseve og født kl.22.30  

Så 8 timer veer, 3,5 i aktiv fødsel første gang. Og 2,5 time veer, 2,5 i aktiv fødsel... 

Her er det gået hurtigere og nemmere 2. Gang  

Sabrina 38+2 

Anmeld

15. september 2014

CarinaSB

Anonym skriver:

gik det anden gang?

Har selv haft en god 1. fødsel: vandet gik - 2 timer efter kom veerne og efter små 4 timer med veer havde jeg født.

Hvor lang tid skal jeg mon regne med her anden gang?
Går det altid endnu hurtigere og lettere anden gang - eller er det bare noget man siger?

Første gang fødte jeg 22 timer efter første ve og anden gang fødte jeg først 71 timer efter første ve .. :(

Anmeld

15. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg kan kun sige SKRØNE.

1. gang helt almindelig fødsel der tog 12 timer fra 1 ve. Fødte i 38+6.
2. gang tog det 22 timer fra 1 ve og vores pige blev taget med cup ellers var det endt i ks.Fødte i 40+5.

Men husk, at fødsler er forskellige som børn er forskellige

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Havde bare meget kraftige veer i udvidelsesfasen ... Når man først må presse er det ok men de andre der... Dem glæder jeg mig godt nok ikke til at skulle igennem igen snart

Wauw jeg håber bare på at få en ligeså dejlig oplevelse her anden gang som første gang

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Første gang fra vandet gik til veer og fødsel 4 timer og 28 min. Her anden gang ca 2 timer og 25 min .

Jamen det vil jeg så også satse på her anden gang så

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Zap@mortil3 skriver:

Jeg havde 2 helt fantastiske fødsler  

1. Gang vågnede jeg kl.05 med en lille ve og de fortsatte så indtil kl.13, hvor jeg tog på Fødegangen - var 4 cm. Åben og ingen livmoderhals, 2 presseveer og han var født 15.30  

2. Gang fik jeg første ve kl.17.30, kl.20 på Fødegangen med 4 cm. Åben, 1 presseve og født kl.22.30  

Så 8 timer veer, 3,5 i aktiv fødsel første gang. Og 2,5 time veer, 2,5 i aktiv fødsel... 

Her er det gået hurtigere og nemmere 2. Gang  

Sabrina 38+2 

Dejligt at høre - såå skal jeg vist også bare satse på at komme afsted så snart jeg får veer - hvis det går hurtigere anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.