Jer med en nem og god fødsel 1. gang, hvordan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2014

Anonym trådstarter

Hej igen

Lige en opdate:

Jeg hopper med på vognen med en turbo fødsel her anden gang. Der var slet ingen grund til bekymring det gik bare lige som det skulle

1. fødsel: veer i 4 timer

Her anden gang havde jeg kun veer i 2½ time og slap for at skulle syes

Tak fordi I delte jeres historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

L-Mortil3

1 gang : 13 timer fra første ve til baby på maven.

2 gang : 7 timer fra første ve til fødsel.

for begge fødsler gælder at da jeg var 6 cm åben gik der 1 time og så fødte jeg :-)

Anmeld

5. november 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej igen

Lige en opdate:

Jeg hopper med på vognen med en turbo fødsel her anden gang. Der var slet ingen grund til bekymring det gik bare lige som det skulle

1. fødsel: veer i 4 timer

Her anden gang havde jeg kun veer i 2½ time og slap for at skulle syes

Tak fordi I delte jeres historier

Tillykke med det! Det lyder da fantastisk

Anmeld

5. november 2014

Blop2

1 barn. Fik små veer omkring kl. 20.00. Kom på Fødegangen kl. 03.00 han er først født 22.24 ved akut kejsersnit. 

2 barn. Fik små veer omkring kl. 09.00. Kom på Fødegangen kl. 10.30 hun er født 14.36. Kl. 11.00 var jeg 1 cm åben. Kl. 13.var jeg 2 cm åben kl. 13.20 var jeg 9,5 cm åben. Det gik så hurtigt og veerne væltede ind over mig, så jeg kunne slet ikke følge med og det gjorde mega nuller ondt.

Anmeld

5. november 2014

Sitrani

Anonym skriver:

gik det anden gang?

Har selv haft en god 1. fødsel: vandet gik - 2 timer efter kom veerne og efter små 4 timer med veer havde jeg født.

Hvor lang tid skal jeg mon regne med her anden gang?
Går det altid endnu hurtigere og lettere anden gang - eller er det bare noget man siger?

Jeg havde en god fødsel første gang. Men det tog mig 34 timer at føde min første datter, fra de første spæde veer og til hun kom ud. Da jeg var 9 cm åben foreslog jordemoderen epidural blokade da jeg var så udkørt og smerteforpint.

men generelt en rigtig god oplevelse! 

Har lige født min anden datter for 12 dage siden. Fødslen tog 13 timer fra allerførste ve til hun var ude. Meget hurtigere fødsel, så det virkede knap så voldsomt som første gang  - plus man vidste hvad man skulle igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.