Jeg har et grimt barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Vinker

Jeg er virkelig helt sur og ked af det over at høre om den oplevelse - Op i røven med de aber!

JEG synes du har en super kær og vildt charmerende pige aom du absolut KUN kan være stolt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Barbamama

malucca09 skriver:

Ja det var hvad jeg fik af vide i dag. At Malucca godt nok ikke var særlig pæn og hun så mærkelig udog ikke lignede en baby

Var inde i byen og spise med NS Aa-mødrene og da jeg gik ned til min bil, mødte jeg nogle bekendte som selvf. skulle kikke ned til Malucca som lå i vognen. Og sagde de sgu hun ikke var særlig pæn og så mærkelig ud. Jeg blev helt paf. Og da jeg kom hen til bilen (meget hurtigt) begyndte jeg at tude

Jeg høre jo tit, når folk ser hende at hun godt nok ikke er særlig stor. og nej det er hun da heller ikke, men hun gør jo alt hvad hun kan for at indhente det. Og jeg er bare så træt af at høre på det og forklare hvor hun ikke er så stor...

fra Trine der HELDIGVIS selv sys hun har en MEGET køn datter, der IKKE ser mærkelig ud!!!!

Ej hvor GROFT!!!!!!!!!! Jeg synes din datter ser VILDT sød ud!!!!! Og det er ikke noget jeg bare siger. Hun har et helt vildt kært ansigt! Dumme dumme mennesker!!!!

Anmeld

20. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

Ja Viktor´s kæreste er nemlig IKKE grim!!

Nej det er hun bestemt ikke
Jeg blir verdens bedste svigermor...Hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.