Jeg har et grimt barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Trine...Jeg syntes din datter er SMUK....Syntes hun er noget så nuser altså. Hun har det fineste mørke hår, og ligner en rigtig lille yndig pige...

Og det med hun måske er lidt lille...jamen hun er jo også født fortidligt altså, så hun jo bare en LILLE nuser baby....smiler

Fatter slet ikke folk kan finde på a sige sådan noget. Har heldig vis ik selv oplevet det, men ville da også blive meget ked af det, selv om man jo slev syntes ens eget barn er det smukkeste i hele verden, så vil man da gerne have folk også syntes ens barn er kønt, og det er Malucca altså vil jeg lige tilføje, sååååå cute. Ja Feluca er kun blevet forvekslet med a være en dreng et par gange, og syntes altså ikke selv hun ligner en dreng......

op med humøret......knus til dig og SMUKKE MALUCCA....

Nope den "anden" Luca-lækker-mås ligner ski da IKKE en dreng. HUn ligner en prinsesse

OG jeg kan kun være enig med dig.

Og jo I har fået mit humør op igen. I er ski skønne herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

HELT ÆRLIGT!!!
Hvad fanden bilder de sig ind!!!!
Det kan de eddermame ikke være bekendt.

Forøvrigt synes jeg hun er noget så dejlig, har de dejligste øjner og en helt fantastisk hårpragt!!!

Sådan nogle fjolser skal man lukke ørerne for, men det er bare ikke nemt når de siger sådan om ens guldklump!

Nej vel. Blev bare så paf. Sagde hvis bare øhhh og jamen vi må afsted. See you not again

Og tak fordi du sys hun er en yndig bebes

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jeg er helt målløs søde Trine................kan kun sige, at det er godt at du har fjernet alle spor af disse ubetænksomme mennesker. Har sgu' aldrig hørt noget lignende.......
Malucca er en lille engel.........

Tak

ps hun er altså ikke altid en engel, men hun er lige som hun skal være

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

grinbidderen skriver:

nej du har ikke en grim datter hun er nået så kær og dejlig at se på, så det kan da kun være jalousig at de har sagt det, for det passer ikke, hun er dejlig.... rigtig køn er hun og det kan du kun være stolt af at det er DIN datter...

Jeg er også MEGET stolt af min SMUKKE-dukke

Og tak.

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Undskyld mig lige engang!!!! Hvad ...... bilder de sig ind? Er de både blinde og dumme...???
Hun er da bare en så yndig pige!!!! Lille men ekstemt dejlig

Ville ønske jeg var gået med din vej!!!! Så havde jeg dælme ikke holdt min mund!!!
Du skal slet ikke høre hvad sådan nogle fjolser siger!

Ja Viktor´s kæreste er nemlig IKKE grim!!

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hallo, sikke nogle røvhuller. De ved da tydeligvis slet ikke, hvad der er smukt!!! Malucca er da bare for dejlig, og dem der siger andet er nogle fjolser!!

Det er da dem der er grimme. Nu har jeg ikke set dem udenpå, men de er i hvert fald grimme indeni!!! Årh de havde fået røvfuld, hvis jeg havde været der, sådan omtaler man bare ikke søde, smukke, dejlige, vidunderlige, kære lille Malucca. Hvordan kan de sige det? Jeg fatter det ikke. Hun har da de smukkeste øjne, det fineste lange hår, en fin lille mund og den sødeste lille næsetip. Og så ser hun bare altid så dejligt glad ud på billederne.

til dig, og

til Malucca.

til Emma-musen fra os

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Nårhhh hun er da ikke grim, hun er super smuk og dejlig og så søøøød Hvordan kan nogen sige at hun er grim. De må virkelig  have en lav selvtillid for at kunne sige sådan noget og som du selv siger så er det noget man siger når personen er gået. Uhh ha, var nok tændt af hvis det var mig altså.

Håber du er ovenpå igen for hun er IKKE grim, og det ved du også selv, men gud hvor kan folk bare såre en. Godt du slettede deres nr.

Lige præcis.

RØVHULLER

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jamen jeg fatter simpelthen ikke at nogle mennesker siger sådan til andre mødre!! min ene søster sagde til min anden søster om hendes lille datter "ja, hun blir sgu nok ikke fotomodel" og min anden søster kan stadig blive pishamrende arrig når hun taler om det idag, halvandet år efter.

jeg syntes at din lille pige ligner en fin lille alf  og hvis du gerne vil have det, kan the pussy gang a.k.a. navlestregnstøserne godt tage ud og sparke de knoldesparkere lidt over skinnebenene!!

Ja jeg forstår jo så godt din anden søster. Grim bemærkning.

Uhada, hele Ns-slænget and MOMS 2 be!!! (<- DIG!!!!!)
Det ski ikke sådan lige at kimse af. Måske vi skal lave en tlf.-liste så vi altid er klar til rykke ud, når der er nogle der dumme ved en af os

Hvor er du sød Trine

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

SAY WHAT????

Arghhhh jeg skulle ha været der, så kunne de ha fået nogen på "snuden"!

Ej altså hun er jo så fin, yndig og smuk - ja og CHARMERENDE som sin MOAR!!

Hva skete der lige for dem? gamle fjernder eller hva? ej glem dem. DU HAR EN PRINSESSE!

ps. næh ikke gammel fjender, NYE fjender

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Trutten skriver:

Har hele tiden synes, at netop din datter er ekstremt kær. Ville slet ikke kunne stå for hende i virkeligheden...

Har også lige måttet vise min mand hende, og han "nåååå" også da han så hende.

1000 tak til dig og din mand.

Det varmer ekstremt meget at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.