Jeg har et grimt barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

grinbidderen

nej du har ikke en grim datter hun er nået så kær og dejlig at se på, så det kan da kun være jalousig at de har sagt det, for det passer ikke, hun er dejlig.... rigtig køn er hun og det kan du kun være stolt af at det er DIN datter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Jules

Undskyld mig lige engang!!!! Hvad ...... bilder de sig ind? Er de både blinde og dumme...???
Hun er da bare en så yndig pige!!!! Lille men ekstemt dejlig

Ville ønske jeg var gået med din vej!!!! Så havde jeg dælme ikke holdt min mund!!!
Du skal slet ikke høre hvad sådan nogle fjolser siger!

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Hallo, sikke nogle røvhuller. De ved da tydeligvis slet ikke, hvad der er smukt!!! Malucca er da bare for dejlig, og dem der siger andet er nogle fjolser!!

Det er da dem der er grimme. Nu har jeg ikke set dem udenpå, men de er i hvert fald grimme indeni!!! Årh de havde fået røvfuld, hvis jeg havde været der, sådan omtaler man bare ikke søde, smukke, dejlige, vidunderlige, kære lille Malucca. Hvordan kan de sige det? Jeg fatter det ikke. Hun har da de smukkeste øjne, det fineste lange hår, en fin lille mund og den sødeste lille næsetip. Og så ser hun bare altid så dejligt glad ud på billederne.

til dig, og

til Malucca.

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja det var hvad jeg fik af vide i dag. At Malucca godt nok ikke var særlig pæn og hun så mærkelig udog ikke lignede en baby

Var inde i byen og spise med NS Aa-mødrene og da jeg gik ned til min bil, mødte jeg nogle bekendte som selvf. skulle kikke ned til Malucca som lå i vognen. Og sagde de sgu hun ikke var særlig pæn og så mærkelig ud. Jeg blev helt paf. Og da jeg kom hen til bilen (meget hurtigt) begyndte jeg at tude

Jeg høre jo tit, når folk ser hende at hun godt nok ikke er særlig stor. og nej det er hun da heller ikke, men hun gør jo alt hvad hun kan for at indhente det. Og jeg er bare så træt af at høre på det og forklare hvor hun ikke er så stor...

fra Trine der HELDIGVIS selv sys hun har en MEGET køn datter, der IKKE ser mærkelig ud!!!!

Nårhhh hun er da ikke grim, hun er super smuk og dejlig og så søøøød Hvordan kan nogen sige at hun er grim. De må virkelig  have en lav selvtillid for at kunne sige sådan noget og som du selv siger så er det noget man siger når personen er gået. Uhh ha, var nok tændt af hvis det var mig altså.

Håber du er ovenpå igen for hun er IKKE grim, og det ved du også selv, men gud hvor kan folk bare såre en. Godt du slettede deres nr.

Anmeld

19. august 2009

oo

jamen jeg fatter simpelthen ikke at nogle mennesker siger sådan til andre mødre!! min ene søster sagde til min anden søster om hendes lille datter "ja, hun blir sgu nok ikke fotomodel" og min anden søster kan stadig blive pishamrende arrig når hun taler om det idag, halvandet år efter.

jeg syntes at din lille pige ligner en fin lille alf  og hvis du gerne vil have det, kan the pussy gang a.k.a. navlestregnstøserne godt tage ud og sparke de knoldesparkere lidt over skinnebenene!!

Anmeld

19. august 2009

mama09

SAY WHAT????

Arghhhh jeg skulle ha været der, så kunne de ha fået nogen på "snuden"!

Ej altså hun er jo så fin, yndig og smuk - ja og CHARMERENDE som sin MOAR!!

Hva skete der lige for dem? gamle fjernder eller hva? ej glem dem. DU HAR EN PRINSESSE!

Anmeld

19. august 2009

Junibæbs2013

Har hele tiden synes, at netop din datter er ekstremt kær. Ville slet ikke kunne stå for hende i virkeligheden...

Har også lige måttet vise min mand hende, og han "nåååå" også da han så hende.

Anmeld

19. august 2009

Sabina & Simone

Det var da vist godt at jeg skulle den anden vej... Ellers var der sq blevet uddelt flade... Hvad er det da for noget baljebræk at fyre af...
Hun er ligesom hun skal være... Som vi snakkede om - en lille en med fotomodel krop...
Er faktisk lidt pudsigt på en måde, for vi sad jo og snakkede om "grimme" børn... Og må da indrømme at det ikke lige var den tankegang jeg fik da jeg så Malucca... Hun er da en af de kønneste og mest charmerende små piger jeg har mødt...

Trøstekram til jer begge fra Sabina og Simone - som er glade for at de overlevede turen hjem...

Anmeld

19. august 2009

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

jeg synes hun er såååå kær!
som du selv kalder hende: Lucca lækkermås
De er da for dumme at høre på! selv hvis du så havde verdens grimmeste barn (hvilket du BESTEMT ikke har!!!!!), så siger man da ikke sådan noget!?
Malucca er skøn! og smuk... Er ret chokeret, så ved ikke helt hvad jeg ellers skal sige!!
knus Caroline

Enig - uanset hvad så siger man ikke sådan noget!! Grr.. bliver helt sur kan jeg mærke. Hvad bilder de sig ind. Jeg syntes hun er noget så sød og sikke nogle øjne hun har - hun er lige til at falde for
Jeg ville absolut ikke have noget imod hvis mit kommende barn var bare halvt så dejlig som Lucca

Hende skal du bare være stolt af og så glemme de dumme mennesker.. Hun er bedårende... Og de er sikkert bare jaloux...

Et knus til jer.. fra en jaloux mig ( vil da også have sådan en charmetrold )

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

misundelse er en grim ting! har hun selv børn?

Malucca er SÅ kær og lækker og dejlig... og det ved du også godt søde!

Jo jeg ved godt hun er Lucca-lækker-mås

Og nej de har ingen børn. HELDIGVIS da!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.