Jeg har et grimt barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
52 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Klumpe-dumpe

Ja det var hvad jeg fik af vide i dag. At Malucca godt nok ikke var særlig pæn og hun så mærkelig udog ikke lignede en baby

Var inde i byen og spise med NS Aa-mødrene og da jeg gik ned til min bil, mødte jeg nogle bekendte som selvf. skulle kikke ned til Malucca som lå i vognen. Og sagde de sgu hun ikke var særlig pæn og så mærkelig ud. Jeg blev helt paf. Og da jeg kom hen til bilen (meget hurtigt) begyndte jeg at tude

Jeg høre jo tit, når folk ser hende at hun godt nok ikke er særlig stor. og nej det er hun da heller ikke, men hun gør jo alt hvad hun kan for at indhente det. Og jeg er bare så træt af at høre på det og forklare hvor hun ikke er så stor...

fra Trine der HELDIGVIS selv sys hun har en MEGET køn datter, der IKKE ser mærkelig ud!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg synes hun er såååå kær!
som du selv kalder hende: Lucca lækkermås
De er da for dumme at høre på! selv hvis du så havde verdens grimmeste barn (hvilket du BESTEMT ikke har!!!!!), så siger man da ikke sådan noget!?
Malucca er skøn! og smuk... Er ret chokeret, så ved ikke helt hvad jeg ellers skal sige!!
knus Caroline

Anmeld

19. august 2009

Dictes mor

What!!!!! Det er da den største omgang vås jeg nogensinde har hørt. Helt ærligt, Hun er da for lækker. Hun har jo de skønneste øjne, og lidt vildt nuttet med alt det hår. Jeg synes, da har en skøn datter Det er noget pjat det de sagde, jeg ved ærlig talt ikke, hvad de tænkte på. Det kan de da ikke være bekendt! Jeg bliver lidt sur på dine vejne.
Jeg ved det må være svært, men du må prøve at se, om du kan glemme det, og afskrive det som, at de jo åbenbart ikke ved. hvad de snakker om. Det gør de jo åbenbart ikke!

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

jeg synes hun er såååå kær!
som du selv kalder hende: Lucca lækkermås
De er da for dumme at høre på! selv hvis du så havde verdens grimmeste barn (hvilket du BESTEMT ikke har!!!!!), så siger man da ikke sådan noget!?
Malucca er skøn! og smuk... Er ret chokeret, så ved ikke helt hvad jeg ellers skal sige!!
knus Caroline

Tak Caroline

Sys heller ikke man kan tillade sig at kalde Lucca-lækker-mås det lige op i hovedet af mig. De kunne da ha´sagt det til hinanden når de var gået.

Har også slettet deres nr. i min tlf. Dumme dumme mennesker!

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malucca09 skriver:

Tak Caroline

Sys heller ikke man kan tillade sig at kalde Lucca-lækker-mås det lige op i hovedet af mig. De kunne da ha´sagt det til hinanden når de var gået.

Har også slettet deres nr. i min tlf. Dumme dumme mennesker!

hæhæ..sådan skal det være
Men selv hvis de havde sagt det efter du var gået.. så forstår jeg det stadig ikke... Har de selv børn? har de set andre børn? nogensinde? for jeg vil sgu gerne se de børn der får Malucca til at være grim!

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

What!!!!! Det er da den største omgang vås jeg nogensinde har hørt. Helt ærligt, Hun er da for lækker. Hun har jo de skønneste øjne, og lidt vildt nuttet med alt det hår. Jeg synes, da har en skøn datter Det er noget pjat det de sagde, jeg ved ærlig talt ikke, hvad de tænkte på. Det kan de da ikke være bekendt! Jeg bliver lidt sur på dine vejne.
Jeg ved det må være svært, men du må prøve at se, om du kan glemme det, og afskrive det som, at de jo åbenbart ikke ved. hvad de snakker om. Det gør de jo åbenbart ikke!

Tak

Og som jeg skrev til Caroline er de nu slettet fra min tlf. og endnu bedre fra min FB!!!

Og ja de bliver også slette fra min memory inside.

Ps hvordan gik det ved lægen?

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Caroline86 skriver:

Men selv hvis de havde sagt det efter du var gået.. så forstår jeg det stadig ikke... Har de selv børn? har de set andre børn? nogensinde? for jeg vil sgu gerne se de børn der får Malucca til at være grim!

Nåh hvor er du sød

hehe nej de har ingen børn og tjo går da udfra de har set en omgang unger før. Men åbenbart en standard LANGT over Malucca

Anmeld

19. august 2009

Dictes mor

Det synes jeg kun lyder fornuftigt

Det gik fint ved lægen. Jeg fik at vide, at jeg er så svimmel fordi jeg har for lavt blodtryk og for lav blodprocent. Så det skal jeg lige tage højde for. Men ellers er alt som det skal være

Anmeld

19. august 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Det synes jeg kun lyder fornuftigt

Det gik fint ved lægen. Jeg fik at vide, at jeg er så svimmel fordi jeg har for lavt blodtryk og for lav blodprocent. Så det skal jeg lige tage højde for. Men ellers er alt som det skal være

Jeg døjede jo også RIGTIG meget med kvalme. (Havde det ligesom de ledeste Tømmermænd) men når jeg drak ISkold kakao, forsvandt det.

Anmeld

19. august 2009

Dictes mor

Caroline86 skriver:

De har åbenbart heller ingen pli, hvis de kan finde på at sige sådan. Det er da noget af det mest uhøflige, jeg længe har hørt om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.