Anonym skriver:
Tak for dine råd....
Det med viljestyrke er monster svær synes jeg.... Er ikke særlig god til, når hun skriger og skriger - ender tit selv med at tude
Og overgiver mig til sidst og gør det jeg "plejer"
Men sådan er børn jo indrettet? De reagerer på ændringer og dermed et tab af tryghed, så det er ikke barnet eller dine bryster, der skal gøres noget ved, det er din standhaftighed - og det her er jo bare starten, de der kampe kommer der masser af, så når du bøjer af, og barnet får sin vilje, så lærer det, at man bare skal blive ved, for så får alt sin vante gænge igen. Du vil jo heller ikke være den slags forælder, hvor barnet bare skal plage 10 gange, for så siger mor jo ja til sidst?
Du skal finde ud af at erstatte dine bryster med en anden rutine.
Jeg har også haft børn, der ikke ville have sutten, det tog måneders træning, før den blev accepteret, og det er så meget nemmere. Vi har så kampen, når sutten skal væk, men aftrapning kombineret med kold tyrker og bestemt (og træt) mor over 2 nætter, så er det overstået.
Tag bestemt-hatten på og trøst på en anden måde, på et tidspunkt overvinder trætheden, og så må du tude for dig selv bagefter
Anmeld