Stop amning pille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2014

L&V

Jeg fik med min søn men de hjalp aldrig en skid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Sissel

Mine erfaringer med dem, er at de overhovedet ikke virkede. Har prøvet dem to forskellige gange, og ingen af gangene virkede de. Så mit råd må være at trappe ud. Erstat en amning med flaske, af gangen. Til du til sidst har erstattet dem alle. Det er nok bedst/nemmest for jer begge.

Anmeld

6. september 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Okay 

Hvordan kom du/I igennem natten og putningen til nat? 

Jeg ammer hende inden hun skal sove og hun er næsten væk inden jeg kommer hende over i sengen. Plus jeg ammer hende om natten nogle gange 

Manden overtog. Så blev de tilbudt vand i en kop. De protesterede en hel del de første 3 nætter så vi gjorde det i en ferie. Men efter der så gik det over.

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Manden overtog. Så blev de tilbudt vand i en kop. De protesterede en hel del de første 3 nætter så vi gjorde det i en ferie. Men efter der så gik det over.

Ja har godt læst det, men min mand dur bare ikke om natten, så det er helst mig, som mig skal tage den tjans 

Anmeld

7. september 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har brugt dem efter henholdsvis 8 og 5 mdr med succes.

De virkede som de skulle og jeg fik ingen bivirkninger. Jeg synes det var svært at trappe ud, da jeg på trods af meget lidt amning stadig producerede en del. (Og hvorfor døje med smerter når man kan tage en tablet) 

Anmeld

7. september 2014

missehxx

Jeg fik dobbelt dosis fordi den første ikke virkede

Anmeld

7. september 2014

Røverdatter

Jeg er til enhver tid tilhænger af en langsom udtrapning frem for en amme-stop-pille

Absolut intet ondt ment over for jer der har taget pillen, men jeg er generelt bare til de langt mere alternative/naturlige metoder

Anmeld

7. september 2014

anynom

Med de bivirkninger, som der kan være forbundet med ammestop piller ville jeg til enhver tid vælge nedtrapning. 

Du kan læse mere her  

http://www.ammenet.dk/wiki/ammestop-piller

Anmeld

7. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Er der nogle som har erfaring med stop amning pillen? 

Overvejer den selv men vil gerne høre lidt fra andre om den. Fordele og ulemper

Du behøver ikke at tage de piller hvis baby er 10 mdr. og kun ammer et par gange om natten.

Pillerne er til "akut" ammestop, altså hvis man går kold tyrker, og typisk til kvinder der dropper amningen helt i starten. 

Almindelig udtrapning er det normale når du har ammet så lang tid, og ikke ammer mere end du gør.

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du behøver ikke at tage de piller hvis baby er 10 mdr. og kun ammer et par gange om natten.

Pillerne er til "akut" ammestop, altså hvis man går kold tyrker, og typisk til kvinder der dropper amningen helt i starten. 

Almindelig udtrapning er det normale når du har ammet så lang tid, og ikke ammer mere end du gør.

Jeg vil også gerne trappe ud af det, og gerne snart, men har ingen ide om hvornår jeg kan få det indført i praktisk. 

Jeg kan ikke få min datter til at sove uden hun falder i søvn ved brystet og i mine arme. Jeg kæmper hver aften med at amme hende og derefter putte hende i sengen inden hun falder hen, så tumler hun rundt i sengen, mens jeg sidder ved siden af - til sidst blir hun så ked af det og jeg overgiver mig og giver hende bryst til hun falder i søvn. 

Om natten er det samme udfordring.

Råd tages med kyshånd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.