Stop amning pille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.676 visninger
30 svar
7 synes godt om
6. september 2014

Anonym trådstarter

Er der nogle som har erfaring med stop amning pillen? 

Overvejer den selv men vil gerne høre lidt fra andre om den. Fordele og ulemper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Jeg fik nogle ved lægen fem dage efter fødsel, da jeg først ville prøve at få amning op og kører, men det fungerede bare ikke. Jeg blev rådet til de første dage at malke ud da man ellers får meget ømme bryster, men jeg kunne ikke få noget ud så jeg havde Giga ondt. Men efter tre til fire dage stoppede det med at gøre ondt. Jeg fortryder ikke jeg stoppede amningen, men jeg fortryder jeg ikke gjorde det fra start, for det var ikke nogen succes og jeg græd mig gennem hver amning. Og det har også gjort at jeg ikke vil amme igen. Fordi det var så dårlig en oplevelse,

Anmeld

6. september 2014

Blop2

Jeg fik kort efter fødslen piller på sygehuset, for at stoppe evt. mælkeproduktion. Fik en pille og der har ingen problemer været, har ikke set skyggen af mælk.

Anmeld

6. september 2014

Anonym trådstarter

Ok... Jeg tænker at stoppe efter 10 mdr amning nu 

Anmeld

6. september 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Ok... Jeg tænker at stoppe efter 10 mdr amning nu 

Men har du sygt meget mælk? For min erfaring er, at når man har ammet så længe og baby er begyndt på alm mad så falder produktionen også. Jeg har bare stoppet fra den ene dag til den anden. Når jeg så efter 4 dage fik lidt ømme bryster ammede jeg bare ud indtil det holdt op og så var det overstået.

Anmeld

6. september 2014

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Men har du sygt meget mælk? For min erfaring er, at når man har ammet så længe og baby er begyndt på alm mad så falder produktionen også. Jeg har bare stoppet fra den ene dag til den anden. Når jeg så efter 4 dage fik lidt ømme bryster ammede jeg bare ud indtil det holdt op og så var det overstået.

Min datter holder desværre produktionen i gang om natten  Og det vil jeg gerne stoppe på bedst måde for alle

Anmeld

6. september 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Min datter holder desværre produktionen i gang om natten  Og det vil jeg gerne stoppe på bedst måde for alle

Det har mine også gjort men har stadig stoppet på den måde jeg beskrev. Begge de 2 store fik bryst hver 2. time som 1½ årig. Derfor stoppede jeg . v

Anmeld

6. september 2014

Karina84

Jeg fik pillen kort efter fødslen af lillesøster, det var bestemt inden... Fik lidt kvalme og blev svimmel af dem, men det havde de sagt da jeg fik dem.

Men storebror stoppede jeg med at amme efter et par måneder og der var ingen problemer med at trappe ud, uden piller. Så når hun er 10mdr. ville jeg også bare trappe ud, måske bliver de lidt ømme, men tror hurtigt produktionen vil falde

Anmeld

6. september 2014

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Det har mine også gjort men har stadig stoppet på den måde jeg beskrev. Begge de 2 store fik bryst hver 2. time som 1½ årig. Derfor stoppede jeg . v

Okay 

Hvordan kom du/I igennem natten og putningen til nat? 

Jeg ammer hende inden hun skal sove og hun er næsten væk inden jeg kommer hende over i sengen. Plus jeg ammer hende om natten nogle gange 

Anmeld

6. september 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg gjorde det
Og av men man kommer igennem det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.