jer der har født efter 34

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

Kay

StineW79 skriver:

Hva siger din egen læge til det?? Måske han ka hjælpe med at få sat lidt skub i tingene! 

At hun står langt nede og næsten fast og at der jo ikke sker det store ved at hun bliver født nu, så længe alt andet er ok... og det er jo også det fG siger, jeg ville bare gerne vide om det virkelig er i gang eller hvad

Og hvor stor hun Ca er så jeg har noget at forholde mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

At hun står langt nede og næsten fast og at der jo ikke sker det store ved at hun bliver født nu, så længe alt andet er ok... og det er jo også det fG siger, jeg ville bare gerne vide om det virkelig er i gang eller hvad

Og hvor stor hun Ca er så jeg har noget at forholde mig til

Det gode ved at det er n pige, er at de er meget bedre rustet til at komme tidligt, i forhold til hvis det var en dreng Hvordan har hun lagt til dine andre tjek i fohold til str? 

Anmeld

3. september 2014

Kay

StineW79 skriver:

Det gode ved at det er n pige, er at de er meget bedre rustet til at komme tidligt, i forhold til hvis det var en dreng Hvordan har hun lagt til dine andre tjek i fohold til str? 

Har kun et vægtskøn og det er i uge 29+1 og der var hun 1300 g er det ikke meget normalt?

Anmeld

3. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

Har kun et vægtskøn og det er i uge 29+1 og der var hun 1300 g er det ikke meget normalt?

Jo det tror jeg er meget fint!!

Thea vejede jo kun 1940 da hun blev født og det var under normalt. Hun sprang først sin kurve da hun blev 4 år, og nu hvor hun bliver 6 år har hun taget et kæmpe spring, så nu er hun lang og fin.

Så selvom de er små fra start ka de sagtens komme efter det. X

Anmeld

3. september 2014

LinLin

Kay skriver:

Lige pt kæmper jeg bare for at få en jm tid inden uge 37 og blive tjekket for hvor meget jeg er åben og hvor stor hun er...

Synes det er mærkeligt du først har fået tid når du er i uge 37 - jeg har min næste tid på mandag, hvor jeg er 35+6 og det skulle være den dag (min fødselsdag ) da min jordemoder har ferie i denne uge....

Anmeld

3. september 2014

Kay

StineW79 skriver:

Jo det tror jeg er meget fint!!

Thea vejede jo kun 1940 da hun blev født og det var under normalt. Hun sprang først sin kurve da hun blev 4 år, og nu hvor hun bliver 6 år har hun taget et kæmpe spring, så nu er hun lang og fin.

Så selvom de er små fra start ka de sagtens komme efter det. X

Det er godt at høre

Anmeld

3. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Synes det er mærkeligt du først har fået tid når du er i uge 37 - jeg har min næste tid på mandag, hvor jeg er 35+6 og det skulle være den dag (min fødselsdag ) da min jordemoder har ferie i denne uge....

Ja men sådan er det at være andengangs fødende på Herlev... var ved egen læge uge 32 så kan man sagtens vente til uge 37 åbenbart

Anmeld

4. september 2014

LinLin

Kay skriver:

Ja men sådan er det at være andengangs fødende på Herlev... var ved egen læge uge 32 så kan man sagtens vente til uge 37 åbenbart

Mærkeligt.... Her var jeg ved læge i uge 34! (Aarhus/Skejby).

Håber du får en tidligere tid!

Anmeld

4. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Mærkeligt.... Her var jeg ved læge i uge 34! (Aarhus/Skejby).

Håber du får en tidligere tid!

Tak men det ser ikke ud til det da de har alt for mange fødende på Herlev i øjeblikket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.