Anbefal en højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken stol og farve?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.865 visninger
31 svar
25 synes godt om
2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

åh denne tråd har været her SÅ mange gange, og nu kommer den igen......

Zilke My skal døbes her om 12 dage. Derfor vil hendes farmor og farfar gerne give hende en højstol.

Men hvilken skal vi ønske os? Og hvad med farven? Gemalen siger nej til sorte, eftersom han synes de er upraktiske fordi man kan se alt snavs 

Vi overvejer følgende:

Stokke tripp trapp (sort, lys grå og 'Aqua blue'), leander højstolen og stokke steps. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Mami

Har stemt anden  

jeg ville købe en Nomi stol 

Anmeld

2. september 2014

SandraXOXO

Ville vælge en trip trap stol. Og så i neutral farve så en lillebror/søster evt kan arve og så der kan købes en til i samme farve hvis der kommer en lille ny imens den anden stadig er lille så tingene passer sammen. :-P

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mami skriver:

Har stemt anden  

jeg ville købe en Nomi stol 

Den har jeg faktisk set henne ved en fra min mødregruppe. 

Ved ikke lige hvorfor jeg var kommet fra den igen. 

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

SandraXOXO skriver:

Ville vælge en trip trap stol. Og så i neutral farve så en lillebror/søster evt kan arve og så der kan købes en til i samme farve hvis der kommer en lille ny imens den anden stadig er lille så tingene passer sammen. :-P

En lille ny, der skal have en matchende stol regner vi ikke lige med foreløbeligt 

Men det med neutrale farver kan jeg godt være enig i. Dog er jeg SÅ vild med den blå selvom vi har en pige 

Anmeld

2. september 2014

lineog4

Vi har en stokke sitti man desværre ikke kan købe mere for ellers ville jeg anbefale den, for den kan ikke tippe baglæns...

men ellers ville jeg vælge en trip trap og i lige den farve der passer til hjemmet og ikke til køn - personligt er jeg vild med deres pang farver og ville nok have valgt en rød 

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

lineog4 skriver:

Vi har en stokke sitti man desværre ikke kan købe mere for ellers ville jeg anbefale den, for den kan ikke tippe baglæns...

men ellers ville jeg vælge en trip trap og i lige den farve der passer til hjemmet og ikke til køn - personligt er jeg vild med deres pang farver og ville nok have valgt en rød 

Jeg kan se at stokke-centeret i Århus har den på lager (ihvertfald ifølge hjemmesiden). Kunne godt være at jeg skulle ringe og høre dem.

Sidder de også godt i den når de bliver større? Det er nemlig vores største bekymring mht tripp trapp'en. 

Ja ja så er det den blå, sorte eller grå herhjemme. Duer simpelthen ikke til farver (farmoren og fasteren er vilde med den orange og den limegrønne......)

Er selv helt vild med den lilla og rosa/lyserøde. Og så den blå/lilla/grå, men de laves selvfølgelig ikke længere. Typisk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2014

lineog4

Clgh skriver:

Jeg kan se at stokke-centeret i Århus har den på lager (ihvertfald ifølge hjemmesiden). Kunne godt være at jeg skulle ringe og høre dem.

Sidder de også godt i den når de bliver større? Det er nemlig vores største bekymring mht tripp trapp'en. 

Ja ja så er det den blå, sorte eller grå herhjemme. Duer simpelthen ikke til farver (farmoren og fasteren er vilde med den orange og den limegrønne......)

Er selv helt vild med den lilla og rosa/lyserøde. Og så den blå/lilla/grå, men de laves selvfølgelig ikke længere. Typisk!

Selv jeg sidder godt på den  Min store dreng på snart 7 sidder stadig på sin sitti og har aldrig bedt om at få almindelig stol. Vi valgte den af to årsager: at den ikke kunne tippe baglæns og at den ikke ligner en baby/højstol når man tager bøjlen af og derfor måske kan få dem til at sidde i den længere. 

Jeg håber han vil blive siddende til den braser sammen 

Anmeld

2. september 2014

Bshizzle

Jeg må sige at jeg har svært ved at sætte min stemme, da jeg syntes det skal være helt op til JER selv 

Kommer an på hvordan jeres stil er hjemme hos jer.. Farver mm 

MEN.. Hos os.. Har vi en ganske alm Hvid stol i træ (kan ik huske mærke.. Ingen af dem du har vist). 

Og dér kan man sagtens se alle pletter.. Men er de ikke børn?  Hurra for vand og sæbe 

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Bshizzle skriver:

Jeg må sige at jeg har svært ved at sætte min stemme, da jeg syntes det skal være helt op til JER selv 

Kommer an på hvordan jeres stil er hjemme hos jer.. Farver mm 

MEN.. Hos os.. Har vi en ganske alm Hvid stol i træ (kan ik huske mærke.. Ingen af dem du har vist). 

Og dér kan man sagtens se alle pletter.. Men er de ikke børn?  Hurra for vand og sæbe 

Ja længe leve vand og sæbe :-D

dog har vi helt fra start aftalt at hoppe let og elegant over farven hvid :-D

(Vi undgår også tit hvidt tøj eftersom hendes mor altid pletter på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.