Anbefal en højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

Tip!

Jeg er klart til stokke tripp trapp... 

Jeg købte en brugt til min søn da han var lille, nu er han snart 6 år og bruger den endnu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Clgh skriver:

Den har jeg faktisk set henne ved en fra min mødregruppe. 

Ved ikke lige hvorfor jeg var kommet fra den igen. 

Vi har Nomi. Nu er vores pige ikke så gammel, så kan ikke sige om den er praktisk eller noget. Men den er utrolig let og det synes jeg er et plus. Desuden har den hjul bagerst hvilket jeg synes er rart så man kan køre rundt med den mens hun er i den(har den der babyinsats).

Anmeld

2. september 2014

Pigent

Clgh skriver:

De to er også mine yndlingsfarver af dem fra tripp trapp. 

Men synes du også at 'Aqua blue' duer til en pige? Der er den grå jo lidt mere neutral 

Ja det synes jeg

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Twinkle little star skriver:

Jeg er klart til stokke tripp trapp... 

Jeg købte en brugt til min søn da han var lille, nu er han snart 6 år og bruger den endnu... 

Sidder han godt i den?

Gemalens søster sad nemlig og brokkede sig over at hendes datter på 7 ikke havde gidet hendes i et par år da farmoderen spurgte hvilken farve vi ønskede os den i. Så kom lidt i tvivl. 

Anmeld

2. september 2014

Tip!

Clgh skriver:

Sidder han godt i den?

Gemalens søster sad nemlig og brokkede sig over at hendes datter på 7 ikke havde gidet hendes i et par år da farmoderen spurgte hvilken farve vi ønskede os den i. Så kom lidt i tvivl. 

Ja han sidder rigtig godt på den.... Jeg har prøvet at han bare sad på almindelig stol, men niks... Tripp trappen kom retur til køkkenet igen... 

På hans stol, sidder han bare lige det højere oppe end på en almindelig stol, og gør hans spise situation nemmere.. Jeg vil hvert fald selv være træt af at sidde sådan oppe med armene for at spise.

Brættet til foden justeres efter hvor lange ben han nu får, og det kan sidde brættet også.. Tænker at han vil bruge den en del år endnu, og det får han lov til. 

Anmeld

2. september 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Aqua blue UANSET køn !!

vi skal selv ha Aqua blue.

dog venter vi en dreng- men maven indeholdt en pige havde vi stadig valgt den farve

Anmeld

2. september 2014

Clisolka

Jeg har stemt Tripp Trapp aqua blue - den er køn 

Min datter har den i beige farve, og min søn har den i skrigende grøn  Min datter er snart 4 år, og elsker stadig hendes stol, så vi valgte at købe én ekstra til min søn (11 mrd) - så har de hver deres 

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

BabyLove83 skriver:

Aqua blue UANSET køn !!

vi skal selv ha Aqua blue.

dog venter vi en dreng- men maven indeholdt en pige havde vi stadig valgt den farve

Jeg synes også at farven er SÅ skøn. 

Men dumme-mig har en tendens til at blive træt af farver efter meget kort tid. Så frygter bare at farven hænger mig langt ud af halsen om 1-2 år, og så er det lidt mere praktisk med farven "storm grey". 

Åh det er svært når Aqua blue er så flot! Suk...

Anmeld

2. september 2014

majba

Clgh skriver:

Sidder han godt i den?

Tror den kamp kommer alle steder. Husker da også at mine forældre havde den med mig og min søster. Men kampen blev meget kort i at vi kunne få lov at bytte stolen ud når vi sad rigtigt, havde nok overkrop over bordet så sidde stillingen var god og at vi kunne nå jorden med fødderne :-)

Anmeld

2. september 2014

majba

Clgh skriver:

Jeg synes også at farven er SÅ skøn. 

Men dumme-mig har en tendens til at blive træt af farver efter meget kort tid. Så frygter bare at farven hænger mig langt ud af halsen om 1-2 år, og så er det lidt mere praktisk med farven "storm grey". 

Åh det er svært når Aqua blue er så flot! Suk...

Så smider du den bare til auto maler eller finder spray malingen frem haha! Ej bare plat! Er enig den blå er så flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.