Anbefal en højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

For silvan....!

I kære kvinder (og evt mænd) herinde gør det ikke nemt for mig.

på nuværende tidspunkt har alle punktere 19% af stemmerne, bortset fra andet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Mettefpigen

Jeg har stemt andet, da jeg har en IKEA højstol :-) og den er jeg super tilfreds med...

Anmeld

2. september 2014

LinLin

Tripp trapp i blå! Den er da fin til begge køn

Evt ønsk til jer den der antilop (mener jeg den hedder) højstol i plastik fra ikea også - til at tage med på tur/besøg. Ville ikke selv bruge den til hverdag da der ikke er fodstøtte!

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

LinLin skriver:

Tripp trapp i blå! Den er da fin til begge køn

Evt ønsk til jer den der antilop (mener jeg den hedder) højstol i plastik fra ikea også - til at tage med på tur/besøg. Ville ikke selv bruge den til hverdag da der ikke er fodstøtte!

Sådan en (antilop) har vi allerede til at stå fra gemalens niecer. 

Jeg vil bare ikke bruge den (til hverdag) fordi jeg synes den er gyselig 

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

lineog4 skriver:

Vi har en stokke sitti man desværre ikke kan købe mere for ellers ville jeg anbefale den, for den kan ikke tippe baglæns...

men ellers ville jeg vælge en trip trap og i lige den farve der passer til hjemmet og ikke til køn - personligt er jeg vild med deres pang farver og ville nok have valgt en rød 

Minder Stokke Sitti ikke lidt om nomi højstolen? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2014

lineog4

Clgh skriver:

Minder Stokke Sitti ikke lidt om nomi højstolen? 

Jo den minder lidt om - synes så bare sitti er pænere  Men ved heller ikke om det er plastic eller andet end træ der er på nomi stolen? Stokke er træ hele vejen igennem...

Men jo samme princip ligner det

Anmeld

2. september 2014

Pigent

Clgh skriver:

åh denne tråd har været her SÅ mange gange, og nu kommer den igen......

Zilke My skal døbes her om 12 dage. Derfor vil hendes farmor og farfar gerne give hende en højstol.

Men hvilken skal vi ønske os? Og hvad med farven? Gemalen siger nej til sorte, eftersom han synes de er upraktiske fordi man kan se alt snavs 

Vi overvejer følgende:

Stokke tripp trapp (sort, lys grå og 'Aqua blue'), leander højstolen og stokke steps. 

Tripp Trapp i grå eller Aqua blue

Anmeld

2. september 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Har stem andet

Vi har haft Trip Trap til begge piger og har aldrig været glade for dem...de er så tunge og fylder...så hvis der kommer en 3'er bliver det ny højstol.

Kender ikke de andre...

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. september 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Pigent skriver:

Tripp Trapp i grå eller Aqua blue

De to er også mine yndlingsfarver af dem fra tripp trapp. 

Men synes du også at 'Aqua blue' duer til en pige? Der er den grå jo lidt mere neutral 

Anmeld

2. september 2014

majba

Clgh skriver:

åh denne tråd har været her SÅ mange gange, og nu kommer den igen......

Zilke My skal døbes her om 12 dage. Derfor vil hendes farmor og farfar gerne give hende en højstol.

Men hvilken skal vi ønske os? Og hvad med farven? Gemalen siger nej til sorte, eftersom han synes de er upraktiske fordi man kan se alt snavs 

Vi overvejer følgende:

Stokke tripp trapp (sort, lys grå og 'Aqua blue'), leander højstolen og stokke steps. 

Hvis du spørger mig er og bliver en trip trap den eneste rigtige "højstol" jeg se vild med dens klassiske tidsløse design, som gør den passer ind i alle hjem :-) så jeg siger trip trap! Syntes den blå er så fin :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.