Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1 time! 3-10 og 1 presseve så var lillesøster ude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der sket fremskridt? Vh stine
-Sigrid- skriver: Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang?
Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt
Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang?
1 time
StineW79 skriver: Er der sket fremskridt? Vh stine
Jou, jeg er godt 4 cm åben nu, men ingen veer eller vandafgang. Er begyndt at spekulere på om jeg bare vågner op i 41+5-6 stykker og skal presse
Tak for de mange svar
Jeg må have formuleret mig lidt klumpet, for jeg mente 3-4 cm åben UDEN VEER til fødsel
-Sigrid- skriver: Tak for de mange svar Jeg må have formuleret mig lidt klumpet, for jeg mente 3-4 cm åben UDEN VEER til fødsel
KOM SÅ MED DEN BABY !!!!!!
LilleLene skriver: KOM SÅ MED DEN BABY !!!!!!
Det er sjovt at du skriver det, for du er helt bestemt den eneste som har skrevet noget i den stil
Jeg har personligt givet op, vi har et barn og ender nok ikke med at få flere
-Sigrid- skriver: Det er sjovt at du skriver det, for du er helt bestemt den eneste som har skrevet noget i den stil Jeg har personligt givet op, vi har et barn og ender nok ikke med at få flere
fra 4 cm og kun lidt murren ingen veer til baby 45min
haha håber for dig at hun kommer udellers skal du være tyk resten af dit liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128