Hvor længe gik der fra 3-4 cm åben til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2014

Kay

Sådan Ca 8 dage... var åben 3 cm til jm kontrol på termin og gik 8 dage over med konstante plukveer. Da veerne kom og vi tog til fødemodtagelsen var jeg 6 cm åben og 30 min efter 10 cm åben... og med presseveer, og ude var hun kort tid efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Sujan

5-6 timer med kraftige veer

Anmeld

30. august 2014

Bell'star

-Sigrid- skriver:

Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt 

Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang? 

Da jeg var 4cm åben, gik der 6timer før jeg havde min søn i armene

Held og lykke med fødslen

Anmeld

30. august 2014

2babygirls

-Sigrid- skriver:

Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt 

Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang? 

Første gang fik der et døgn, anden gang var jeg 10cm da jeg ankom til fødegangen og havde haft veer i ca 4,5 timer

Anmeld

30. august 2014

vitapigen

På terminsdagen var jeg 3 cm åben uden livmoderhals og ikke skyggen af veer. Kun kraftige plukkeveer. Fødte 1 uge efter med en hurtig fødsel på 4 1/2 time

Anmeld

30. august 2014

Bb3031

-Sigrid- skriver:

1. fødsel: På blot 1 time og 22 min. gik jeg fra at være 4 cm. åben til at have født min søn - (4 cm.-10 cm. på 55 min. + presseveer i 27 min.)

2. fødsel: På 2 timer og 40 min. gik jeg fra at være 2 cm. åben med 0,5 cm. livmoderhals til at have født min datter - (2 cm.-10 cm. på 2 timer og 20 min. + presseveer i 20 min.)

Anmeld

30. august 2014

Clisolka

-Sigrid- skriver:

Første gang 15 timer - anden gang var jeg på fødegangen kl. 7.00, 5 cm åben og han er født 9.57 

Anmeld

31. august 2014

Hugoline.

Ca 8 timer, men det var også første fødsel, og hun ville ikke komme ud, så det tog lidt tid... 

Anmeld

31. august 2014

anonym10101

-Sigrid- skriver:

en halv til en hel time ca

- blev så også sat i gang

Anmeld

31. august 2014

Astrid1984

Kl 17 2 cm åben. 19.30 5 cm åben. 20.45, du når ikke at få epi, for du er udviet nu! Av de veer gjorde nas! Havde veer fra kl 12..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.