Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LJMNA skriver: 1,5 time sådan ca. Lidt mere ved nr 1, lidt mindre med nr 3Håber du får en go fødsel
1,5 time sådan ca. Lidt mere ved nr 1, lidt mindre med nr 3Håber du får en go fødsel
Tak
Var dit med veer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Det lyder som om I andre havde veer? Kan det passe? Sådan nogle har jeg jo ikke
Det lyder som om I andre havde veer? Kan det passe?
Sådan nogle har jeg jo ikke
Sindsyge veer igennem alle 52 timer
-Sigrid- skriver: Tak Var dit med veer?
PernilleogLouis skriver: Sindsyge veer igennem alle 52 timer
Puha, godt det ikke er mig, storesøster blev født på godt te timer, såe
-Sigrid- skriver: Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang?
Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt
Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang?
Aner det ikke - var 8 cm. åben da jeg kom ind på hospitalet.
God vind med fødslen :-)
Da vi kom på sygehuset kl 20 var jeg ca 4 cm åben og hun var ude 23.45, så omkring 4 timer - det gjorde nuller naller
Fra fødslen gik rigtig igang til han var ude gik der 34 min. Ret hurtigt. Men havde en lang opstartsfase med småveer.
Held og lykke
Kan ikke huske det med nr 1, med nr 2 gik der ca 3 timer og med nr 3 gik der 45 min ( havde 5 min med veestorm hvor jeg gik fra 4 til 8 cm)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128