Hvor længe gik der fra 3-4 cm åben til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.763 visninger
44 svar
7 synes godt om
30. august 2014

-Sigrid-

Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt 

Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

CarinaSB

-Sigrid- skriver:

Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt 

Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang? 

16 timer fra jeg var 3 cm åben .. :)

Anmeld

30. august 2014

-Sigrid-

CarinaSB skriver:

16 timer fra jeg var 3 cm åben ..

Det passer mig godt 

Anmeld

30. august 2014

PernilleogLouis

15 timer �� det var de første tre der tog længst tid��

Anmeld

30. august 2014

bøllen

-Sigrid- skriver:

Ankom til sygehus kl 7 var 3-4 cm åben , han er født kl 9,47  Så ikke længe

Anmeld

30. august 2014

Lililili

Ca 6 timer  god fornøjelse

Anmeld

30. august 2014

Dulgretz

Gik fra 2 cm kl 7 til 10 cm kl 11, og så skete der ikke mere... tvilling 1 er født kl 16.17 med overtalelse og hjælp fra en cup :-) søsteren kom 44min senere og skulle også hives derfra (rent bogstavligt)

Anmeld

30. august 2014

missehxx

Altså her gik keg fra 3-10 cm på 30 minutter �� fik epidural blokade, ved ikke om det var den der gjorde det ��

Anmeld

30. august 2014

-Sigrid-

Det lyder som om I andre havde veer? Kan det passe? 

Sådan nogle har jeg jo ikke 

Anmeld

30. august 2014

LJMNA

1,5 time sådan ca. Lidt mere ved nr 1, lidt mindre med nr 3

Håber du får en go fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.