Kan det skade vores dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Lige et undrende spørgsmål.... Der er mange der skriver at I slet ikke kan forstå at ts vil løbe den risiko med at få en blærebetændelse. Hvad så med os der går i svømmehallen?? Der er der jo også en risiko for blærebetændelse som gravid. Hvad er forskellen? For man kunne jo i princippet bare tisse lige efter sex med en isterning ligeså vel som man gør efter man har været i svømmehal. Så er blæren jo skyllet igennem. Er jeg forkert på den?

Og tænk på hvor mange bakterier der kan være på en tissemand??? Uha, man må hellere lade være med at have sex under graviditeten så, alt andet ville da være uforsvarligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Og tænk på hvor mange bakterier der kan være på en tissemand??? Uha, man må hellere lade være med at have sex under graviditeten så, alt andet ville da være uforsvarligt.

Jamen så er jeg da meget uansvarlig for jeg dyrker da både sex med min kæreste og går til svømning med min datter og jeg er gravid 

Anmeld

25. august 2014

Sandratoft

modesty skriver:

Men isterningerne er også med til at gøre slimhinderne mindre modstandsdygtige over for bakterier, så der er forskel

Anmeld

26. august 2014

MysteriousAngel

modesty skriver:

Helt enig. Hønsegården pisker en gevaldig stemning op. 

Kan se at TS har slettet sig som bruger herinde, det forstår jeg egentlig godt efter sådan en tur.

Jeg tror, at det folk stillede sig meget uforstående overfor var, at hun spurgte om det kunne skade. Når man så kunne dokumentere at det kunne det rent faktisk ændrede hun ikke mening men besluttede bare at vi overdrev. Tror at det Var det som gjorde at folk hidsede sig op.  

Anmeld

26. august 2014

lineog4

Selvsagt skal man da tage blærebetændelse alvorligt, og ja man kan få det selvom man aldrig har haft det før. 

Men isterning er vel ikke værre end så mange andre ting, en tunge, en finger, en pik, en tur i svømmehallen, karbad og hvad folk ellers har af sjove ideer. 

Og der var vel ingen der kunne dokumentere at isterninger gjorde risikoen for blærebetændelse større end andre ting man kommer i nærheden af. Der kunne dokumenteres at blærebetændelse kan starte en for tidligt fødsel.

Nu er ts ikke med længere, men ellers vil jeg da sige nyd det som tænder jer og ja tag blærebetændelse alvorligt (hvilke både læger og jordemoder jo også gør ved hver konsultation)

Anmeld

26. august 2014

TR

Masig skriver:

Gør man ikke også det? Jeg skulle da tisse på sådan en urin stick der vist nok målte ph værdi eller noget i den stil, hver gang jeg var til jordemoder, mener de sagde at det var for at opdage hvis PH værdien ændrede sig, da det kunne betyde en evt blærebetændelse... Men kan godt være jeg har misforstået...?!

Det ved jeg desværre ikke  

men man r da os remlig henne inden , tænker jeg . 

Jeg mistede sidst i uge 19 og der havde jeg haft blærebetændelse 4 gange .. 

Anmeld

26. august 2014

TR

Mor11 skriver:

Det bliver man da også? Jeg har indtil videre fået tjekket urin ved hvert læge og jordemoder besøg. 

Hvornår får man det ?

er det fordi jeg ikke har været ved jordemor endnu ? Og 25 uge undersøgelse ? 

Jeg er 16+2 og har ikk fået det tjekket med mindre jeg selv har ringet og fået en tid til det .. 

Anmeld

26. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
TR skriver:

Hvornår får man det ?

er det fordi jeg ikke har været ved jordemor endnu ? Og 25 uge undersøgelse ? 

Jeg er 16+2 og har ikk fået det tjekket med mindre jeg selv har ringet og fået en tid til det .. 

Det har været standard procedure til både mit 1. og 2. Lægebesøg + 1. og 2. jm besøg. Er 25 uger nu. Så det er alle de konsultationer jeg har haft

Anmeld

26. august 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg blev tjekket for det allerede ved 1. lægebesøg. Det var standard at de tjekkede for det.... Så man bliver tjekket for det...

Anmeld

26. august 2014

WilliamDSTN

Jeg har skiftet profil men tak fordi i forstår, det var virkelig bare fordi vi ville have det sjovt, jeg har så vildt mange homoner, så vi valgte at lave noget lidt andet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.