Kan det skade vores dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2014

MysteriousAngel

Tildemor skriver:

har kun haft blærebetændelse en gang i mit liv så hvis det kommer kommer det. 

tror ikk rigtig på det der med at hvis man ikk har nok tøj på får man det ene og det andet, er ikk typen der går med 10 kilo tøj

Jamen det er jo ikke bare noget jeg finder på. Det kan rent faktisk skade dit barn. Godt være at jeres sexliv skal spices op men så må du da finde på noget andet end i værste tilfælde kan skade dit barn. Jeg forstår slet ikke den tankegang...
Jeg er heller ikke disponeret for blærebetændelse men du er i riskogruppen når du er gravid, hvorfor så ikke passe på???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

MysteriousAngel

Tildemor skriver:

tror ikk rigtig på det der med at hvis man ikk har nok tøj på får man det ene og det andet, er ikk typen der går med 10 kilo tøj

Prøv selv at læse her:
Blærebetændelse forekommer derudover ofte hos gravide kvinder, da muskulaturen under graviditeten er slappere, og da blærebetændelse under en graviditet kan give komplikationer, undersøger man rutinemæssigt for blærebetændelse under graviditeten.
Hvis du har mange plukveer, eventuelt forbundet med smerte, er det en god idé at henvende dig til din jordemoder og blive tjekket for blærebetændelse. En blærebetændelse kan forårsage en for tidlig fødsel, hvor forløbet typisk vil være mange plukveer, måske regelmæssige og måske med menstruationslignende smerter.

Håber du revurderer din holdning.. 

Anmeld

25. august 2014

TR

MysteriousAngel skriver:

Prøv selv at læse her:
Blærebetændelse forekommer derudover ofte hos gravide kvinder, da muskulaturen under graviditeten er slappere, og da blærebetændelse under en graviditet kan give komplikationer, undersøger man rutinemæssigt for blærebetændelse under graviditeten.
Hvis du har mange plukveer, eventuelt forbundet med smerte, er det en god idé at henvende dig til din jordemoder og blive tjekket for blærebetændelse. En blærebetændelse kan forårsage en for tidlig fødsel, hvor forløbet typisk vil være mange plukveer, måske regelmæssige og måske med menstruationslignende smerter.

Håber du revurderer din holdning.. 

Lige noget helt andet efter jeg læste dette

Så forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor man ikke bliver tjekket for blærebetændelse, uden man selv ringer og siger, man tror der er noget.
Det budte være en del af sin graviditet, at man lige får det tjekkes en gang om uge, hver 14dag eller hva man har det bedst med, især når det ikke er hver gang, man mærker til det ..

Jeg er især urolig for, om jeg har det, netop fordi jeg intet mærker til det, når jeg har det, ..

Anmeld

25. august 2014

Tildemor

TR skriver:

Lige noget helt andet efter jeg læste dette

Så forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor man ikke bliver tjekket for blærebetændelse, uden man selv ringer og siger, man tror der er noget.
Det budte være en del af sin graviditet, at man lige får det tjekkes en gang om uge, hver 14dag eller hva man har det bedst med, især når det ikke er hver gang, man mærker til det ..

Jeg er især urolig for, om jeg har det, netop fordi jeg intet mærker til det, når jeg har det, ..

Jeg har jo lige fået at vide at det ikk kunne skade vores barn 

Anmeld

25. august 2014

Tildemor

MysteriousAngel skriver:

Jamen det er jo ikke bare noget jeg finder på. Det kan rent faktisk skade dit barn. Godt være at jeres sexliv skal spices op men så må du da finde på noget andet end i værste tilfælde kan skade dit barn. Jeg forstår slet ikke den tankegang...
Jeg er heller ikke disponeret for blærebetændelse men du er i riskogruppen når du er gravid, hvorfor så ikke passe på???

Fordi jeg lige har fået at vide det ikk kan skade ham, 

Anmeld

25. august 2014

AnnaK89

Tildemor skriver:

Fordi jeg lige har fået at vide det ikk kan skade ham, 

En for tidlig fødsel kan da i den grad skade ham!
Og en blærebetændelse kan sagtens sætte en fødsel igang!

Anmeld

25. august 2014

Tildemor

AnnaKJ skriver:

En for tidlig fødsel kan da i den grad skade ham!
Og en blærebetændelse kan sagtens sætte en fødsel igang!

ej nu må i holde op, min søn har det fint han ligger trygt og godt inde i min mave. Vi havde det bare sjovt 

Anmeld

25. august 2014

Pinkypie

Tildemor skriver:

ej nu må i holde op, min søn har det fint han ligger trygt og godt inde i min mave. Vi havde det bare sjovt 

Hvorfor spørger du overhovedet i første omgang,

hvis du aligevel ikke kan tåle andres viden på området?

Kan være jeg misforstår dette svar, og så beklager jeg..

Fortsat god dag til dig

Anmeld

25. august 2014

Elgaard73

Tildemor skriver:

Det var dog en naiv indstilling til tingene... Kommer det, så kommer det .

Øh ja, men hvorfor ikke prøve at undgå det?

Jeg fik blærebetændelse to gange i min graviditet. Jeg havde aldrig haft det før (og heller ikke igen efter graviditet). Så ligegyldig om du har haft tendens til det, eller ej, så er du altså i risikogruppen som gravid. Og det lumske er at du ofte netop ikke mærker at du har det.

Jeg har hos min kusine, set hvad en blærebetændelse i graviditeten, kan gøre i værste tilfælde, så jeg ville bestemt ikke "gamble" og lidt arrogant sige, at kommer det, så kommer det.

Men det er jo selvfølgelig helt op til dig.

Anmeld

25. august 2014

Tildemor

Pinkypie skriver:

Hvorfor spørger du overhovedet i første omgang,

hvis du aligevel ikke kan tåle andres viden på området?

Kan være jeg misforstår dette svar, og så beklager jeg..

Fortsat god dag til dig

Fordi det for mig lyder som de mennesker der ikk mener man må have barnevognen i huset, for tænk nu hvis man taber barnet. 

Lyder bare lidt langt ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.