Kan det skade vores dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.128 visninger
40 svar
46 synes godt om
24. august 2014

Tildemor

For nogle dage siden, snakkede jeg og en veninde om sex og hvad vi havde prøvet, hun fortalte om en gang hun havde haft sex med isterninger, min mand og jeg synes det lød spændende og vi valgte at prøve.

og så kom jeg til at tænke på kan det skade min baby ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2014

Joan ( Smallie )

Nej der er lukket ind til barnet

Anmeld

24. august 2014

Tildemor

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej der er lukket ind til barnet

Ved jeg godt tænkte bare på kulden 

Anmeld

24. august 2014

Joan ( Smallie )

Nej det bliver ikke koldt inde ved barnet.

Der skal faktisk ret meget til før der sker noget med barnet det ligger ret godt inde i maven. Så leg i bare videre og nydet mens i kan 

Anmeld

24. august 2014

Tildemor

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej det bliver ikke koldt inde ved barnet.

Der skal faktisk ret meget til før der sker noget med barnet det ligger ret godt inde i maven. Så leg i bare videre og nydet mens i kan 

Hehe tak for svar 

Anmeld

24. august 2014

Moar2011

Måske man ska passe på med bakterie , blærebetændelse osv ????

Anmeld

24. august 2014

MysteriousAngel

Tildemor skriver:

For nogle dage siden, snakkede jeg og en veninde om sex og hvad vi havde prøvet, hun fortalte om en gang hun havde haft sex med isterninger, min mand og jeg synes det lød spændende og vi valgte at prøve.

og så kom jeg til at tænke på kan det skade min baby ? 

Jeg ville ikke gøre det. Også fordi når man er gravid får man nemmere blærebetændelse. Det er ikke altid man opdager det. Jeg opdagede det feks først da jeg fik veer da jeg var 20 uger henne. Da havde jeg voldsom blærebetændelse men vidste det ikke fordi det ikke sved. Så jeg ville ikke turde udfordre det.

Anmeld

24. august 2014

Tildemor

MysteriousAngel skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Også fordi når man er gravid får man nemmere blærebetændelse. Det er ikke altid man opdager det. Jeg opdagede det feks først da jeg fik veer da jeg var 20 uger henne. Da havde jeg voldsom blærebetændelse men vidste det ikke fordi det ikke sved. Så jeg ville ikke turde udfordre det.

har kun haft blærebetændelse en gang i mit liv så hvis det kommer kommer det. 

tror ikk rigtig på det der med at hvis man ikk har nok tøj på får man det ene og det andet, er ikk typen der går med 10 kilo tøj

Anmeld

24. august 2014

L&V

Tildemor skriver:

tror ikk rigtig på det der med at hvis man ikk har nok tøj på får man det ene og det andet, er ikk typen der går med 10 kilo tøj

Det er jo fint at ha den holdning at kommer det så kommer det. Og dog ret naivt og uvidende for det kan forkorte din livmoderhals, give kraftige plukveer og en masse andet som bestemt ik er rart

Anmeld

24. august 2014

Mettefpigen

Tildemor skriver:

Jeg havde også kun haft blærebetændelse en gang i mit liv før jeg blev gravid... jeg fik det så to gange mens jeg var gravid uden at opdage det... det gjorde så også at jeg fik det rigtig skidt... og nej man får det ikke af for lidt tøj man får det af bakterier, så synes det er en dårlig holdning at have når det faktisk i sidste ende kan skade dit barn!...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.