Sujan skriver:
Ja jeg indrømmer der har været en periode, hvor jeg ikke har haft meget overskud og derfor ikke har kunne fokuserer ordentlig på det. Men nu skal det altså bare vende...
Jeg prøver at forklare hende tingene og sikre mig hun forstår det. Men hjælper bare ikke.. Skal måske prøve i en længere periode...
Hun bliver bare hysterisk når jeg går.. Smider tøjet og bleen. Den ene dag tissede hun endda i sengen... Så prøver at sidde ved hende og så er hun også nogenlunde rolig... Men ligger og snakker og roder rundt i ca. 2 timer
Og hun kan mærke dit manglende overskud

det var nøjagtig det samme her lidt før jeg fødte og så en 5 uger efter

De lurer det med det samme.
Men må virkelig sige at min kontante måde at snakke til hende på har virkelig gjort underværker. Hun ved hvor hun har mig og det tror jeg enlig hun er glad for

Jeg tror du skal prøve lidt længere som du siger. Og så ignorer alt ved hendes opførsel så hun ingen opmærksomhed får på den.
Ella begyndte også at tage ble af, så hentede jeg en ny uden at snakke med hende fik hun den på, så var det ikke sjovt ret mange dage.
Og hvis det kører helt af sporet, kunne sammen sopning så være en ide, til du får lidt mere overskud? Måske hun har brug for lidt ekstra tryghed

Hun skal nok komme ud af soveværelset igen, der er ikke mange teenage piger der sover hos mor
Anmeld