Anonym skriver:
Tusind tak for dit svar.
Jeg har mange gange prøvet at tage samtalen med min mor, men hun deler desværre ikke mit synspunkt, da hun mener at en motivation er at sige "sandheden", som hun kalder det. Suk...
Med hensyn til måltider, jeg er så bange for at komme til at overspise hvis jeg skal have mange hyppige måltider. Så der er virkelig en forhindring for mig der.
Var hos lægen der målte mit bmi til 29. For at jeg kan få en brystoperation skal den være under 25. 
Jeg forstår dig rigtig godt, mht overspisning. Jeg er den foerste der har total elevatorvaegt og som ikke kan styre mig det meste af tiden
. Men hvad om du forbereder disse mellemmaaltider i forvejen. Og saa spiser det du har forberedt. Naar man ikke skal hen og forberede det inden og koeleskabet staar og frister med alt andet, er det lidt nemmere.
Oev, vi maa bare sande at din mor ikke har ret. Jo, hvis du spoerger skal hun da sige sandheden, men den slags sandheder er der ingen grund til at sige spontant.
Hold da op, er dit BMI virkelig 29 paa det billede du viser? Men ja, der er bare folk hvor kiloerne sidder bedre end paa andre
.
Held og lykke med resten af vejen. Du skal nok naar derhen hvor du gerne vil vaere vaegtmaessigt 
Anmeld