Hvorfor taber jeg mig ikke??? (Advarsel. Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvis din bmi er 29 nu og den skal være på maksimum 25 før du kan få operationen, og du er 171 cm høj går jeg ud fra at du vejer omkring 85 kg?

Så hvis du skal tabe dig ydeligere 20 kg for at få operationen vil du har en bmi på 22, og hvis du fjerner noget fra brysterne vil den jo falde ydeligere. 

Jeg vil mene at din vægt skal være på i 73 kg, så du er altså kun 12 kg fra din operation, ikke tyve.

Derudover så syntes jeg at du er skide sej, og hvis din mor syntes ærlighed er bedst så sig - helt ærligt, selvfølgelig - at hun skal holde sin kæft og hjælpe i stedet, for hun er demotiverende for dig! 

Du er så skide sej at have tabt så meget, og din mand er sikkert bare taknemmelig for hvad din krop har givet ham, så fortæl ham i stedet at han ville have dig og din krop i længere tid hvis du tabte dig. Min mand har nemlig heller ikke kunnet se at min krop føltes som et bur, så jeg forklarede det på den måde og nu er han (når jeg ikke lige er gravid) helt med på at prøve nye opskrifter så han kan have mig det længere 

Sidst jeg vejede mig, sagde vægten 80kg men fik ikke regnet min bmi ud derefter.  

Tror ikke lægen tager højde for mine brysters vægt desværre, for ham og dem der skal udfører operationen skal bmi bare være under 25 gerne lavere, før de så meget som overvejer det. 

Tusind tak for dit svar, er også stolt af de 20kg der er forsvundet. Men det svært at holde motivationen når vægten står stille en måned, og der ingen støtte er. 

Tror jeg vil prøve at forklare min mand det på samme måde som du gjorde. Kan være det hjælper til lidt støtte den vej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

FLOT*!!!

Du er da mega sej, hvis du ammer og er gået over til mere skemad nu her ved 4 mrd. alderen er der helt sikkert noget der. De første kilo er også ofte dem der ryger hurtigst.

Giver dig ret i det med brysterne Jeg vil sige at jeg er i den anden kategori med for små bryster, så måske vi kan lave en bytter

God vind fremover med vægt tabet, træning og sund mad er vejen frem

Det ville da være dejligt med en bytter, den er jeg med på hi hi  

Og tak for dine søde ord. 

Anmeld

12. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold nu op hvor er du mega sej!!

Min veninde havde også kæmpe store bryster, og hun valgt selv at betale for få den gjort mindre, da de simpelhen hindre hende i at tabe sig.

Hendes læge dengang ville ik godkende en operation, da hun ik havde ryg problemer endnu. Da hun først havde fået gjort brysterne mindre ( 1,9 kg fra det ene bryst og 1,5 kg fra det andet ) tabte hun sig rigtig meget gemmen træning, da hun endelig ku gøre det rigtig.

Held og lykke fremover. Vh stine

Anmeld

12. august 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Sidst jeg vejede mig, sagde vægten 80kg men fik ikke regnet min bmi ud derefter.  

Tror ikke lægen tager højde for mine brysters vægt desværre, for ham og dem der skal udfører operationen skal bmi bare være under 25 gerne lavere, før de så meget som overvejer det. 

Tusind tak for dit svar, er også stolt af de 20kg der er forsvundet. Men det svært at holde motivationen når vægten står stille en måned, og der ingen støtte er. 

Tror jeg vil prøve at forklare min mand det på samme måde som du gjorde. Kan være det hjælper til lidt støtte den vej 

Ok, men så skal du max tabe dig 8 kg før din bmi er under 25, det må din læge også kunne regne ud 

Jeg vil anbefale at du begynder med et målebånd, det er en god motivation når der ellers ikke er noget som viser sig

Har du prøvet madlog? Det er meget simpelt og så kan du se at du klare det godt og kan se hvad din fordeling af protein/kulhydrat/fedt + vitaminers  

Jeg hepper på dig 

Anmeld

13. august 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Har faktisk fulgt en del med på Face omkring det warp noget. Men helt ærlig synes jeg ikke jeg kan se forskel på deres før og efter billeder 

Og på de kommentar der kommer er jeg vist ikke den eneste der ikke ser det. Synes det mange penge at bruge på noget jeg ikke er sikker på virker. 

Men ellers en go ide, tak for kommentar 

Nu var det heller ikke warppen du skulle bruge men cremen mod strækmærker det var kun for at sige at den virker og at du kunne købe den der

Min veninde wrapper og hun har mistet 8 cm hele vejen rundt ;D så tror det virker for nogen

Anmeld

13. august 2014

3rollinger

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar.  

Jeg har mange gange prøvet at tage samtalen med min mor, men hun deler desværre ikke mit synspunkt, da hun mener at en motivation er at sige "sandheden", som hun kalder det. Suk... 

Med hensyn til måltider, jeg er så bange for at komme til at overspise hvis jeg skal have mange hyppige måltider. Så der er virkelig en forhindring for mig der. 

Var hos lægen der målte mit bmi til 29. For at jeg kan få en brystoperation skal den være under 25. 

Jeg forstår dig rigtig godt, mht overspisning. Jeg er den foerste der har total elevatorvaegt og som ikke kan styre mig det meste af tiden . Men hvad om du forbereder disse mellemmaaltider i forvejen. Og saa spiser det du har forberedt. Naar man ikke skal hen og forberede det inden og koeleskabet staar og frister med alt andet, er det lidt nemmere.

Oev, vi maa bare sande at din mor ikke har ret. Jo, hvis du spoerger skal hun da sige sandheden, men den slags sandheder er der ingen grund til at sige spontant. 

Hold da op, er dit BMI virkelig 29 paa det billede du viser? Men ja, der er bare folk hvor kiloerne sidder bedre end paa andre .

Held og lykke med resten af vejen. Du skal nok naar derhen hvor du gerne vil vaere vaegtmaessigt 

Anmeld

13. august 2014

Mi&Mi

Anonym skriver:

Tager "kun" mavebøjninger som regel med vægt på maven. Kender ikke så meget til træning af maven.

Du kan ligge i planke, den giver rigtig godt.
Du kan også ligge på ryggen med hænderne under ballerne og så hæve dine ben imens de er strakte
Sid på gulvet med bukkede ben, læn dig lidt tilbage, hav en "tung" genstand i hænderne og flyt den så fra den ene side til den anden.
Du kan også lave crunches

Ellers Google det lidt, fik nogle ideer fra en 30 Day abb Challenge

Anmeld

13. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Tusind tak for den søde kommentar.  Men jo ifølge bmi og min læge skal der 20 kg af før jeg kan få mit ønske om operation af bryster opfyldt. Så jeg knokler for at nå målet. 

Okay, synes det lyder urimeligt. Men kan godt forstå du knokler for at nå dit mål, held og lykke 

Anmeld

13. august 2014

christina92

Anonym skriver:

Tak for dit svar  Det ville være super fedt med en træningsmakker eller flere, da jeg føler mig ret alene om kampen mod kiloene. 

Det med at spise seks måltider i løbet af dagen fungere ikke så godt for mig, da jeg er utroligt bange for at komme til at overspise på den måde. 

Din krop har brug for protein hver tredje time for ikke at tage af kroppen protein, altså dine muskler. 

Du over spiser ikke ved det så længe det er det rigtige du spiser.  

At spise på den måde gør også dit blodsukker mere stabilt og mindsker derfor også trangen til søde sager 

Anmeld

24. august 2014

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Det ville være super fedt med en træningsmakker  Skriver privat til dig i morgen, det blevet lidt sent nu. 

Ved ikke om du fortrød?
Jeg er gået i stå nu nemlig, så kunne godt bruge en makker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.