Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lukas&Liam<3 skriver: Ved ikke om du fortrød?Jeg er gået i stå nu nemlig, så kunne godt bruge en makker
Ved ikke om du fortrød?Jeg er gået i stå nu nemlig, så kunne godt bruge en makker
Undskyld nej har ikke fortrød ikke, men vi havde et dødsfald i familien som tog pippet lidt fra mig dagen efter jeg slog det op.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukas&Liam<3 skriver: Jeg vil gerne være din net-træningsmakker Jeg har 2 børn på 1,5 år og 5 måneder. Vejede 65 inden jeg blev gravid og vejer nu 93..Jeg er ved at træne op til at løbe 10km, hulahopper hver dag og vil også gerne i gang med noget bold træning Vi kunne dele vores træning og billeder af kost eller lignende?Skriv hvis du har lyst
Jeg vil gerne være din net-træningsmakker Jeg har 2 børn på 1,5 år og 5 måneder. Vejede 65 inden jeg blev gravid og vejer nu 93..Jeg er ved at træne op til at løbe 10km, hulahopper hver dag og vil også gerne i gang med noget bold træning Vi kunne dele vores træning og billeder af kost eller lignende?Skriv hvis du har lyst
Beklager jeg aldrig vendte tilbage, men havde et dødsfald i tæt på, samme nat jeg skrev jeg ville kontakte dig. Det tog lige alt fokus fra mig.
Sorry jeg ikke vendte tilbage, men har haft et dødsfald i familien tæt på, så det tog desværre lige pippet fra en den sidste tid. Glemte alt om at vende tilbage.
Anonym skriver: Sorry jeg ikke vendte tilbage, men har haft et dødsfald i familien tæt på, så det tog desværre lige pippet fra en den sidste tid. Glemte alt om at vende tilbage.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128