Hvorfor taber jeg mig ikke??? (Advarsel. Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.157 visninger
53 svar
11 synes godt om
12. august 2014

Anonym trådstarter

Ok lidt om mig. Jeg fik mit første barn for lidt over tre år siden, under graviditet tog jeg 20kg på... Og kom fra 62kg til 82 kg ... Efterfølgende fik jeg en slem depression og tog yderligere 10 kg på det følgende år efter fødsel... Suk... 

For fem mdr siden fødte jeg så vores andet barn  Og tog under denne graviditet kun 6-7 kg på. Nu nærmede jeg mig de 100kg ... Fuck. 

Tog mig "sammen" og har nu tabt på de fire mdr ca 20kg. Og ser nu ud som på billedet.  

(Hader hvad jeg ser... Mange strækmærker og løs hud...) 

men målet er 20kg mere så jeg kan få en bryst operation, da mine bryster er MEGET for store. 

Trods jeg er ked af den løse hud og mærker er jeg alligevel stolt af jeg på fire mdr har tabt 20 kg. 

Men i en måned har vægten stået helt stille ??? Trods jeg gør nøjagtigt som i de sidst fire mdr??? Hvorfor nu det??? 

Hold op hvor er det nedtur.  Nogen der har gode råd til at få vægten til at gå ned af igen???

Har ikke rigtig nogen støtte i mit mål, da manden hele tiden mener jeg går for meget op i vægt... Og min kære mor kører konstant på jeg er fed i hendes øjne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Ok lidt om mig. Jeg fik mit første barn for lidt over tre år siden, under graviditet tog jeg 20kg på... Og kom fra 62kg til 82 kg ... Efterfølgende fik jeg en slem depression og tog yderligere 10 kg på det følgende år efter fødsel... Suk... 

For fem mdr siden fødte jeg så vores andet barn  Og tog under denne graviditet kun 6-7 kg på. Nu nærmede jeg mig de 100kg ... Fuck. 

Tog mig "sammen" og har nu tabt på de fire mdr ca 20kg. Og ser nu ud som på billedet.  

men målet er 20kg mere så jeg kan få en bryst operation, da mine bryster er MEGET for store. 

Trods jeg er ked af den løse hud og mærker er jeg alligevel stolt af jeg på fire mdr har tabt 20 kg. 

Men i en måned har vægten stået helt stille ??? Trods jeg gør nøjagtigt som i de sidst fire mdr??? Hvorfor nu det??? 

Hold op hvor er det nedtur.  Nogen der har gode råd til at få vægten til at gå ned af igen???

Har ikke rigtig nogen støtte i mit mål, da manden hele tiden mener jeg går for meget op i vægt... Og min kære mor kører konstant på jeg er fed i hendes øjne...

Du ser absolut ikke fed ud! Tillykke ned vægttabet, det er vildt flot klaret.

Jeg har desværre ikke noget råd mht hvorfor vægten ikke ændrer sig men det ville nok være en god idé at finde moralsk opbakning fra andre der prøver at tabe sig, for ellers bliver det ds for surt uden støtte

Anmeld

12. august 2014

Leneur

Anonym skriver:

Synes det er flot du har tabt så meget på så kort tid og i mine øjne mangler du ikke at smide 20 kg mere. Jeg synes faktisk ikke dine strækmærker er slemme men det kan du sikkert ikke bruge til noget. Hvor er det dog ærgerligt at især din mor er et kæmpefjols men lad det fise ind af det ene og ud af det andet øre lige så snart hun åbner munden med en negativ bemærkning, for du er altså ikke fed mere og har gjort et kæmpe arbejde, for at smide de ekstra kg og du kan være helt vildt stolt af dig selv...

Anmeld

12. august 2014

sulo

Jeg ville være pave stolt hvis jeg så ud som dig så 5 mdr efter fødsel.

Før min graviditet var jeg tæt på at runde de 100 kg, da jeg satte mig for at det var tid til en ændring i livet, jeg nåede lige præsist at tabe 20 kg inden jeg blev gravid.

Tog stort set det hele på under graviditeten, havde tabt det halve 2 mdr efter og så gik vægten i stå, nu er min søn blevet 9 mdr og jeg har ikke tabt mig et gram siden, rent faktisk er jeg begyndt at tage lidt på igen.

Og det hele sidder stort set på maven, der er en del der begynder at spørge om jeg er gravid igen.

Så synes du har en super flot figur ved siden af.

Anmeld

12. august 2014

1977

Profilbillede for 1977

Der kan være flere grunde. Hvis du kun kører på kost, så kan det være du skal begynde at træne lidt. Hvordan ser det ud med cm? Ændre det sig? Hvis du træner kan det være du skal ændre i det. Hvis det hele tiden er det samme står man pludselig stille (kender det alt for godt fra mig selv). Da jeg var 5 kg fra mit mål, brugte jeg 2 mdr på at tabe 1,5 kg. Så lavede jeg om på træning og kost og det hjalp. Med det tog lang tid med det sidste 

Anmeld

12. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Husker du at træne maven???

Anmeld

12. august 2014

FrkZier

Anonym skriver:

først er fremmest: du er absolut ikke fed!!!

dernæst: kæmpe tillykke med dit vægttab

oooog så til pointen

det er meget naturligt at et vægttab stagnere undervejs, det er måske et tegn på du atter skal skrue lidt på din motion og/eller kost, din krop vil med tiden vænne sig mere og mere til den form for motion du dyrker og mængden af mad, for mig virkede det bedst at skrue lidt op for motionen, mest fordi kroppen jo altså SKAL have mad for at fungere så i min verden er det ikke pisse optimalt bare at spise mindre (med mindre man overspiser)

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Du ser absolut ikke fed ud! Tillykke ned vægttabet, det er vildt flot klaret.

Jeg har desværre ikke noget råd mht hvorfor vægten ikke ændrer sig men det ville nok være en god idé at finde moralsk opbakning fra andre der prøver at tabe sig, for ellers bliver det ds for surt uden støtte

Tusind tak  Ifølge bmi bør jeg tabe 20kg mere, da jeg kun er 171cm høj. 

Det er også utroligt svært ikke at have nogen støtte, især nu hvor vægten står stille. Kender ikke nogen der selv er igang med at smide kg desværre. 

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Der kan være flere grunde. Hvis du kun kører på kost, så kan det være du skal begynde at træne lidt. Hvordan ser det ud med cm? Ændre det sig? Hvis du træner kan det være du skal ændre i det. Hvis det hele tiden er det samme står man pludselig stille (kender det alt for godt fra mig selv). Da jeg var 5 kg fra mit mål, brugte jeg 2 mdr på at tabe 1,5 kg. Så lavede jeg om på træning og kost og det hjalp. Med det tog lang tid med det sidste 

Så vidt det muligt træner jeg hveranden dag, helst styrketræning. Træner kun lidt mave i form af mavebøjninger.  Så måske jeg skulle sætte lidt mere fokus på det??? Har ikke de store erfaringer med træning af maven.

med hensyn til kost, så spiser jeg kun halvdelen af hvad jeg gjorde da jeg var størst, hvis ikke mindre. Dropper som regel frokosten og spiser lidt mere ol morgenen.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

først er fremmest: du er absolut ikke fed!!!

dernæst: kæmpe tillykke med dit vægttab

oooog så til pointen

det er meget naturligt at et vægttab stagnere undervejs, det er måske et tegn på du atter skal skrue lidt på din motion og/eller kost, din krop vil med tiden vænne sig mere og mere til den form for motion du dyrker og mængden af mad, for mig virkede det bedst at skrue lidt op for motionen, mest fordi kroppen jo altså SKAL have mad for at fungere så i min verden er det ikke pisse optimalt bare at spise mindre (med mindre man overspiser)

Spiser halvdelen af hvad jeg gjorde da jeg var størst, men dropper som regel frokost og spiser mere om morgenen.  

Styrketræner hveranden dag så vidt det er muligt, men er dårligt til at træne maven da jeg "kun" laver mavebøjninger. Kender ikke andre måder at træne mave.

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.