Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Det er heller ikke alt jeg fortæller til min veninde 

Men jeg undrer mig bare over den angst hun så har? 

Er der nogen der har påstået hun har været sammen med en fyr den aften da?! 

Nej ingen har påstået at hun har været sammen med nogen. Det er udelukkende hendes egen frygt.

Jeg kender dem hun var i byen med, og har snakket med én af dem, hun siger at de ihvertfald ikke har lagt mærke til noget hvis det er.

Hun var ekstrem fuld ja, men ellers intet ud over normalen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Selv om hun skulle have haft sex i byen med en fremmede,er det ikke ham der er faren,da et æg kun er befrugtnings dygtig i 12-24 timer efter det har løsnet sig.

Det har jeg også forklaret hende
Men så er det jo at hun er bange for om hendes cyklus har været længere end de 28 dage...

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Sikke en vild tanke at få?! At hun måske i sin fuldskab har haft sex med en fremmed som hun ikke ved hvem skulle være eller huske at hun rent faktisk har været sammen med? Ej jeg tror kæresten har afleveret gevinsten - folk bliver jo tit gravide også selvom det ikke er lige på ægløsningsdagen man har haft sex! Og der er vist også noget med at sæden eller ægget kan vandre i et par dage så man godt kan blive gravid! Det er også derfor teorien om sikre perioder er noget vås 

Og ellers kunne jeg altså også godt frygte at hun husker/ved mere end hun indrømmer for det er da ellers en hel vanvittig teori at få ud af den blå luft 

Ja jeg håber da virkelig for dem at kæresten er faderen.

Jeg synes også at det hele lyder lidt for langt ude ellers...
Det var noget andet hvis hun nu helt 100 kunne huske at hun havde været sammen med en anden.
Men hun husker jo som sagt intet omkring det.

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Hvad siger hendes kæreste til alt det her?

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvad siger hendes kæreste til alt det her?

Han ved intet om hendes frygt...
Han ved selvfølgelig godt at hun var sprit stiv i byen. Men han ved intet om graviditeten eller hendes Black out.

Anmeld

7. august 2014

tribk

Jeg vil sige hun skal slå koldt vand i blodet.

Som en anden også skriver, så går ægget til grunde efter 12-24 timer. Altså er der slet ikke noget æg at befrugte der hvor hun var i byen.

Hvis hende og kæresten var sammen et par dage før ægløsningen, så passer det fuldstændig med at sædceller kan holde sig levende i et par døgn, og dermed var kærestens sædceller til stede da hun fik ægløsning.

Og slutteligt vil jeg lige fortælle, at jeg også nåede at drikke mig spritstiv i starten af min graviditet, inden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Lad mig bare sige at jeg fik en mistanke om graviditet dagen efter, for shit alkoholen slog hårdt den aften!!! Også meget meget mere en det plejer! Så hvis hun synes at hun var usædvanlig stiv i forhold til hvad hun drak og hvordan hun plejer at blive, så er det nok fordi hun allerede var gravid ;-)

Anmeld

7. august 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

Så du tænker at det højst sandsynligt er hendes kæreste der er far til barnet?

Jeg er fuldstændig overbevist om at hun ikke ville lyve overfor mig hvis hun virkelig kunne huske noget om sex den aften. Så ville hun ikke hulkende komme hjem til mig og spørge om råd.

Personligt tror jeg ikke at hun har været sammen med en anden (hun har aldrig været ham utro før), og jeg tror altså at hun ville kunne huske et lille glimt omkring det.

Jeg kender jo af gode grunde ikke til længden på hendes cyklus, men mon ikke hendes ægløsning for længst var forbi.

Vil jo så gerne trøste hende, for ja dette barn er meget ønsket for dem!

Ja. Det både tror og håber jeg da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.