Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

MHB

Hun har aldrig rørt stoffer... Og tror ikke at hun er blevet dopet.

Jeg er også lidt af den opfattelse at man da, om ikke andet, så vil kunne huske et enkelt sekunds klip af det hvis man virkelig har haft fuldbyrdet sex.

Grunden til at jeg prøver at hjælpe hende, er at hun senere har fundet ud af at hun er gravid. Hun skulle angivelig have haft ægløsning 5 dage før hun var i byen. Hende og hendes kæreste (yes i know, langt ude!) havde sex i dagene op til ægløsningen men ikke dagene bagefter.

Så nu er hun jo dødsens angst for at det ikke er hendes kæreste som er far til barnet

Men helt ærligt. Hvad er oddsene for at både hendes ægløsning skulle være faldet 5 dage senere og at hun så "måske" har haft sex i byen uden at ærinder det mindste om det??

Sikke en vild tanke at få?! At hun måske i sin fuldskab har haft sex med en fremmed som hun ikke ved hvem skulle være eller huske at hun rent faktisk har været sammen med? Ej jeg tror kæresten har afleveret gevinsten - folk bliver jo tit gravide også selvom det ikke er lige på ægløsningsdagen man har haft sex! Og der er vist også noget med at sæden eller ægget kan vandre i et par dage så man godt kan blive gravid! Det er også derfor teorien om sikre perioder er noget vås 

Og ellers kunne jeg altså også godt frygte at hun husker/ved mere end hun indrømmer for det er da ellers en hel vanvittig teori at få ud af den blå luft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Anonym trådstarter

Snorkfrøkenen skriver:

Okay, det lyder langt ude. Jeg tror godt, hun kan pakke sin angst væk. Tillykke til hende med graviditeten (hvis den er ønsket!)

Så du tænker at det højst sandsynligt er hendes kæreste der er far til barnet?

Jeg er fuldstændig overbevist om at hun ikke ville lyve overfor mig hvis hun virkelig kunne huske noget om sex den aften. Så ville hun ikke hulkende komme hjem til mig og spørge om råd.

Personligt tror jeg ikke at hun har været sammen med en anden (hun har aldrig været ham utro før), og jeg tror altså at hun ville kunne huske et lille glimt omkring det.

Jeg kender jo af gode grunde ikke til længden på hendes cyklus, men mon ikke hendes ægløsning for længst var forbi.

Vil jo så gerne trøste hende, for ja dette barn er meget ønsket for dem!

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Så du har haft sex uden overhovedet at kunne huske det mindste om det? Også inde i byen?

Det er virkelig vildt nok hvis det kan lade sig gøre...

Hvordan finder man så ud af det? Hun aner jo ikke hvem han er hvis hun virkelig har haft sex med ham...

Hahaha Det håber jeg dog ikke at jeg har. Men jeg har haft byture hvor jeg hverken husker hvordan jeg kom ud eller hjem, eller hvad jeg har lavet. Da jeg var ung insisterede jeg jo på at drikke på ligefod med mine venner og veninder, men når man ikke kan tåle det skal der jo intet til før man er så stiv at man intet husker :-S

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Uden at anklage hende... 

Men så tænker JEG at hun faktisk har dårlig samvittighed og faktisk har været sammen med en anden men ikke tør indrømme det over for nogle! 

Ellers ville hun ikke ha den angst for at barnet kunne være en andens! 

Sorry.. Men ærlige mennesker kan osse fejle. 

Hun plejer bare aldrig at lyve for mig... Og hun ved at hvis det nu skulle være sandt at hun har været sammen med anden, så ville jeg stadig hjælpe hende. Så derfor tror jeg virkelig virkelig oprigtigt ikke at hun kan huske det.

Jeg har ridset det sådan op for hende:
1. Hun ved 100% sikkert at hende og kæresten havde sex i dagene op til ægløsning.
2. Hun har aldrig været utro før.
3. Hun har absolut ingen ærindringer om sex med en fremmed den aften.
4. Vi har gennemgået billeder fra diskotekets hjemmeside fra den aften og intet bringer bare den mindste ærindring frem om nogle fyre.
5. Hendes ægløsning skulle angiveligt været faldet 5 dage før byturen.
6. I og med hun har haft blackouts så er hun nok bare angst for om hun kunne have lavet noget dumt, men om hun reelt har er jo et helt andet spørgsmål.
7. Dem hun var i byen med har intet set om at hun skulle have flirtet/været sammen med en fyr udover at hun dansede med et par stykker og at de snakkede med nogle ved bordet.

Anmeld

7. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Så du tænker at det højst sandsynligt er hendes kæreste der er far til barnet?

Jeg er fuldstændig overbevist om at hun ikke ville lyve overfor mig hvis hun virkelig kunne huske noget om sex den aften. Så ville hun ikke hulkende komme hjem til mig og spørge om råd.

Personligt tror jeg ikke at hun har været sammen med en anden (hun har aldrig været ham utro før), og jeg tror altså at hun ville kunne huske et lille glimt omkring det.

Jeg kender jo af gode grunde ikke til længden på hendes cyklus, men mon ikke hendes ægløsning for længst var forbi.

Vil jo så gerne trøste hende, for ja dette barn er meget ønsket for dem!

Hvorfor er hun ovethovedet bange for at det kunne være sket? 

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hahaha Det håber jeg dog ikke at jeg har. Men jeg har haft byture hvor jeg hverken husker hvordan jeg kom ud eller hjem, eller hvad jeg har lavet. Da jeg var ung insisterede jeg jo på at drikke på ligefod med mine venner og veninder, men når man ikke kan tåle det skal der jo intet til før man er så stiv at man intet husker :-S

Jeg har også selv prøvet Black outs, men jeg synes alligevel altid at jeg huske aftenen i rå klip, og især de største begivenheder

Hun bliver altid sprit stiv, denne aften var vist bare lidt mere end før

Anmeld

7. august 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Hun plejer bare aldrig at lyve for mig... Og hun ved at hvis det nu skulle være sandt at hun har været sammen med anden, så ville jeg stadig hjælpe hende. Så derfor tror jeg virkelig virkelig oprigtigt ikke at hun kan huske det.

Jeg har ridset det sådan op for hende:
1. Hun ved 100% sikkert at hende og kæresten havde sex i dagene op til ægløsning.
2. Hun har aldrig været utro før.
3. Hun har absolut ingen ærindringer om sex med en fremmed den aften.
4. Vi har gennemgået billeder fra diskotekets hjemmeside fra den aften og intet bringer bare den mindste ærindring frem om nogle fyre.
5. Hendes ægløsning skulle angiveligt været faldet 5 dage før byturen.
6. I og med hun har haft blackouts så er hun nok bare angst for om hun kunne have lavet noget dumt, men om hun reelt har er jo et helt andet spørgsmål.
7. Dem hun var i byen med har intet set om at hun skulle have flirtet/været sammen med en fyr udover at hun dansede med et par stykker og at de snakkede med nogle ved bordet.

Det er heller ikke alt jeg fortæller til min veninde 

Men jeg undrer mig bare over den angst hun så har? 

Er der nogen der har påstået hun har været sammen med en fyr den aften da?! 

Anmeld

7. august 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Selv om hun skulle have haft sex i byen med en fremmede,er det ikke ham der er faren,da et æg kun er befrugtnings dygtig i 12-24 timer efter det har løsnet sig.

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor er hun ovethovedet bange for at det kunne være sket? 

Som hun siger:
Nu er hun endelig blevet gravid og så er det selvfølge sket i en måned hvor hun har været i byen og næsten intet kan huske.

Tror at hun er ekstrem bange for om hun virkelig kunne have fundet på at være så dum og om der er den mindste chance for at barnet ikke er hans.

Jeg tror udelukkende at det er pga hendes Black out hun er bange for om noget i den retning er sket.

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jeg har også selv prøvet Black outs, men jeg synes alligevel altid at jeg huske aftenen i rå klip, og især de største begivenheder

Hun bliver altid sprit stiv, denne aften var vist bare lidt mere end før

Måske hun skulle prøve at drikke mindre, for sin egen skyld. Men min erfaring er at mine venner og veninder altid har haft godt tjek på hvad jeg har lavet, så hvis ingen har set hende med en fyr. Så har der højst sandsynligt, ikke været nogen fyr. Hun har bare fået gjort sig selv paranoid. Man hører jo så meget. Og hvis det er første gang hun har haft et slemt Black out er hun nok skrænt fra vid og sans over hvad der kunne være sket. Og hun har nok også lidt dårlig samvittighed og er flov. Det var jeg altid. Man burde jo vide bedre end at drikke for meget. Håber hun er ok :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.