MHB skriver:
Jo det vil jeg mene! De par gange det er sket jeg er drukket mig fra sans og samling har jeg som du også beskriver kunne huske aftenens i glimt og jeg vil bestemt mene/tro at noget så vigtigt som sex ville indgå i et glimt! Jeg tror at hvis man virkelig ikke kan huske det er det enten ikke sket eller også har der indgået andet end alkohol i ens indtag den aften!
Hun har aldrig rørt stoffer... Og tror ikke at hun er blevet dopet.
Jeg er også lidt af den opfattelse at man da, om ikke andet, så vil kunne huske et enkelt sekunds klip af det hvis man virkelig har haft fuldbyrdet sex.
Grunden til at jeg prøver at hjælpe hende, er at hun senere har fundet ud af at hun er gravid. Hun skulle angivelig have haft ægløsning 5 dage før hun var i byen. Hende og hendes kæreste (yes i know, langt ude!) havde sex i dagene op til ægløsningen men ikke dagene bagefter.
Så nu er hun jo dødsens angst for at det ikke er hendes kæreste som er far til barnet
Men helt ærligt. Hvad er oddsene for at både hendes ægløsning skulle være faldet 5 dage senere og at hun så "måske" har haft sex i byen uden at ærinder det mindste om det??
Anmeld