Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.075 visninger
26 svar
5 synes godt om
7. august 2014

Anonym trådstarter

Kan man være så stiv at man ikke husker hvis man har haft sex med en fremmed i byen???!

Hvis nu man husker en del af aftenen, men også har en del blackouts.
Ville man så ikke kunne huske sådan en vigtig ting???

Det skal være foregået inde på selve diskoteket/baren (nok mere præcist toilettet hvis det er) da personen ikke på noget tidspunkt forlod stedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

MHB

Anonym skriver:

Kan man være så stiv at man ikke husker hvis man har haft sex med en fremmed i byen???!

Hvis nu man husker en del af aftenen, men også har en del blackouts.
Ville man så ikke kunne huske sådan en vigtig ting???

Det skal være foregået inde på selve diskoteket/baren (nok mere præcist toilettet hvis det er) da personen ikke på noget tidspunkt forlod stedet.

Helt ærligt! Nej det tror jeg ikke man kan! Jeg tror man kan påstå at man ikke kan huske det og ønske at man ikke kan huske det! Men sådan fuldstændig at glemme et knald det tror jeg simpelthen ikke på! 

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Helt ærligt! Nej det tror jeg ikke man kan! Jeg tror man kan påstå at man ikke kan huske det og ønske at man ikke kan huske det! Men sådan fuldstændig at glemme et knald det tror jeg simpelthen ikke på! 

Så hvis man virkelig ikke kan huske det, så er det nok aldrig sket?
Jeg ved at personen ikke ville lyve omkring det, og jeg ved at det går hende ret meget på.

Hun husker glimt hvor hun står og danser med en fyr og hvor hendes veninder og hende sidder og snakker med en gruppe fyre, men der er ingen hukommelse omkring kys, kærtegn, nøgenhed eller sex...

Ville hun ikke kunne huske hvis (måske endda bare et enkelt lille klip!) hvis hun og en fyr havde raget, kysset, knaldet???

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Selvfølgelig kan man det. Jeg har oplevet det et par gange. Jeg kan ikke tåle alkohol.

Anmeld

7. august 2014

MHB

Anonym skriver:

Så hvis man virkelig ikke kan huske det, så er det nok aldrig sket?
Jeg ved at personen ikke ville lyve omkring det, og jeg ved at det går hende ret meget på.

Hun husker glimt hvor hun står og danser med en fyr og hvor hendes veninder og hende sidder og snakker med en gruppe fyre, men der er ingen hukommelse omkring kys, kærtegn, nøgenhed eller sex...

Ville hun ikke kunne huske hvis (måske endda bare et enkelt lille klip!) hvis hun og en fyr havde raget, kysset, knaldet???

Jo det vil jeg mene! De par gange det er sket jeg er drukket mig fra sans og samling har jeg som du også beskriver kunne huske aftenens i glimt og jeg vil bestemt mene/tro at noget så vigtigt som sex ville indgå i et glimt! Jeg tror at hvis man virkelig ikke kan huske det er det enten ikke sket eller også har der indgået andet end alkohol i ens indtag den aften! 

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Selvfølgelig kan man det. Jeg har oplevet det et par gange. Jeg kan ikke tåle alkohol.

Så du har haft sex uden overhovedet at kunne huske det mindste om det? Også inde i byen?

Det er virkelig vildt nok hvis det kan lade sig gøre...

Hvordan finder man så ud af det? Hun aner jo ikke hvem han er hvis hun virkelig har haft sex med ham...

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Jo det vil jeg mene! De par gange det er sket jeg er drukket mig fra sans og samling har jeg som du også beskriver kunne huske aftenens i glimt og jeg vil bestemt mene/tro at noget så vigtigt som sex ville indgå i et glimt! Jeg tror at hvis man virkelig ikke kan huske det er det enten ikke sket eller også har der indgået andet end alkohol i ens indtag den aften! 

Hun har aldrig rørt stoffer... Og tror ikke at hun er blevet dopet.

Jeg er også lidt af den opfattelse at man da, om ikke andet, så vil kunne huske et enkelt sekunds klip af det hvis man virkelig har haft fuldbyrdet sex.

Grunden til at jeg prøver at hjælpe hende, er at hun senere har fundet ud af at hun er gravid. Hun skulle angivelig have haft ægløsning 5 dage før hun var i byen. Hende og hendes kæreste (yes i know, langt ude!) havde sex i dagene op til ægløsningen men ikke dagene bagefter.

Så nu er hun jo dødsens angst for at det ikke er hendes kæreste som er far til barnet

Men helt ærligt. Hvad er oddsene for at både hendes ægløsning skulle være faldet 5 dage senere og at hun så "måske" har haft sex i byen uden at ærinder det mindste om det??

Anmeld

7. august 2014

Snorkfrøkenen

Der kan være mange elementer, der spiller ind. Det kan sagtens være en dårlig undskyldning, men du bør nok også overveje andre muligheder.

Hvis hun er på medicin af nogen art, kan dette spille ind. F.eks. antidepressiv medicin kombineret med alkohol kan skabe sådanne blackouts. Yderligere kan hun jo måske tåle alkohol meget dårligt og reagere på nogle forskellige, uheldige blandinger af spiritus. Der kan være stoffer inde i billedet? Enten hun selv har indtaget eller andre har hældt i hende uden hendes viden.

Jeg mener nok bare, at man ikke kan drage en konklusion, når man ikke reelt ved, hvordan tingene forholder sig.

Jeg håber, hun er okay.

Anmeld

7. august 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

Hun har aldrig rørt stoffer... Og tror ikke at hun er blevet dopet.

Jeg er også lidt af den opfattelse at man da, om ikke andet, så vil kunne huske et enkelt sekunds klip af det hvis man virkelig har haft fuldbyrdet sex.

Grunden til at jeg prøver at hjælpe hende, er at hun senere har fundet ud af at hun er gravid. Hun skulle angivelig have haft ægløsning 5 dage før hun var i byen. Hende og hendes kæreste (yes i know, langt ude!) havde sex i dagene op til ægløsningen men ikke dagene bagefter.

Så nu er hun jo dødsens angst for at det ikke er hendes kæreste som er far til barnet

Men helt ærligt. Hvad er oddsene for at både hendes ægløsning skulle være faldet 5 dage senere og at hun så "måske" har haft sex i byen uden at ærinder det mindste om det??

Okay, det lyder langt ude. Jeg tror godt, hun kan pakke sin angst væk. Tillykke til hende med graviditeten (hvis den er ønsket!)

Anmeld

7. august 2014

Bshizzle

Uden at anklage hende... 

Men så tænker JEG at hun faktisk har dårlig samvittighed og faktisk har været sammen med en anden men ikke tør indrømme det over for nogle! 

Ellers ville hun ikke ha den angst for at barnet kunne være en andens! 

Sorry.. Men ærlige mennesker kan osse fejle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.