Låser i døren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

De3Guldklumper

Mor Christa skriver:

Vi har "open door policy" - vi lukker ikke engang døren :-))



Den hopper jeg med på

Og det pinlige er at vi faktisk glemmer og lukke også når der er gæster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

esiuol22

Plejer ikke at låse men er begyndt på det efter min datter stormede ind, så midt bind og blev helt forskrækket, hun troede jeg havde slået mig og en anden gang brasede hun også ind og så bind sidst i perioden hvor blodet er mørkerer og her udbrød hun højt, så hele huset kunne følge med, MOR DU HAR LORT I BLEEN  så ja låser efterhånden, mår jeg er på den tid af måneden, hvis det ikke kun er min datter og jeg der er hjemme

Anmeld

7. august 2014

SandraXOXO

Jeg lukker og låser. Ellers har jeg både mand, hund og tre børn derude selv om jeg bare lige skal tisse. De kan slet ikke undvære mig. Manden har det med ikke engang at lukke døren når han er på wc hvilket jeg finder ret ulækkert. Især når hele stuen pludselig lugter af lort. Føj! Hvis vi besøger nogen der ikke har lås på døren, så holder jeg mig bare. Jeg er både sart og sippet. 

Anmeld

7. august 2014

SanJose

Nu bor jeg alene, så jeg låser kun døren, når jeg har gæster. Gider ikke rigtig til hverdag.

Anmeld

7. august 2014

stjernehimmel

Nej... ikke mere...

 

min datter har en mani med at få den til at gå i baglås...

WC'et er bag døren, så man ikke kan se om der er nogle... så her bliver der "råbt" jeg er liiige igang med noget hvis der bliver taget i håndtaget...

 

Kæresten går i kælderen på wc.... så ved han nemlig der er 100 % 

Anmeld

7. august 2014

Karina84

Nej det gør vi ikke, kun hvis vi har gæster... og ofte er det ogsaa for aaben dør, og en tissetaar kan godt foregaa mens vi er flere derinde 

Mine forældre var meget obs paa at vi ikke maatte laase døren, de var meget bange for at vi blev laast inde. Maaske fordi det skete for min fætter og den historie glemmer de aabenbart ikke, de snakker stadig om det. 
Kan huske en gang da jeg var barn og havde noget familie paa besøg. Jeg var paa WC og pludselig kom aabnede min onkel døren, selvom jeg ikke var saa gammel kan jeg huske jeg blev rigtig flov, og siden da var jeg lige lidt ekstra paa vagt naar jeg var paa wc.

Er vi andre steder, tjekker jeg ogsaa altid 2 gange om døren er laast, og kan døren ikke laases overvejer jeg at holde mig.

Tjekker ogsaa tit lige om jeg kan se hvor alle er, inden jeg tjekker om der er ledigt derude 

Anmeld

7. august 2014

CaWi

Ja vi låser når vi alle tre er hjemme eller har gæster.
Både ved stort, småt, og for det meste også når vi er i bad.

Er jeg alene med vores dreng på to år, så er døren aldrig låst, for han vil som regel med.

Anmeld

7. august 2014

Muffinmus

jeg låser kun hvios jeg vil være sikker på at skide i fred....

Og aldrig for åben dør da mænd synes kvinder der besøger er klamt:-) Skal jo ikke ødelægge min mands forestilling om en lettere sexet kvinde

Mern ofte stormer der unger ind for at sige ditten og datten...

Og vi HAR krog på, man skal da kunne låse døren og da især når der er gæster....jeg ahder at gå på toilet hos folk der ikke har nogen form for lås...synes det er virkeligt skod og vil næsten hellere bare holde mig..det er ikke ok for gæsternes vedkommende og derfor satte vi krog på:-)

Anmeld

7. august 2014

A. N. Onymsen

Ja, men kun hvis jeg skal skide. He he!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.