Da jeg og kæresten flyttede sammen hos ham i hans lejlighed, var der ingen lås på døren, vi lukkede den kun når vi var der ude 
nu vi flyttede i rækkehus og vi må begge indrømme at vi aldrig låser døren, vi kan enda hidtil have den åben når vi sidder der ude og hygger os xD
mår vi har gæster tager vi os selv i at glemme at låse døren 
Anmeld