Låser i døren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

serinasmor

Vi låser aldrig - men mest fordi vi ikke har nogle nøgler til toiletdørene... Der var ikke nogen da vi flyttede ind/ overtog og tænkte ikke over det før vi rigtigt boede her - man vænner sig til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

EnGodMor

Kan man æde sammen, kan man også skide sammen

 

Herhjemme låser vi ikke døren, den er skubbet til eller lukket. 

Der hænger en nøgle til når der kommer gæster.

Anmeld

6. august 2014

Bshizzle

Det er meget sjælden 

For det meste låser jeg kun døren hvis jeg skal 'lave stort' 

Vi har 3 badeværelser, så det er ikke fordi man står og tripper på den anden side 

Og JA! Jeg hader at komme hjem til nogle hvor der ingen nøgle er i døren 

Anmeld

6. august 2014

aarhusmor

Vi låser ikke døren, da vi ikke kan (skydedør)

Anmeld

6. august 2014

Mor Christa

Vi har "open door policy" - vi lukker ikke engang døren :-))

Anmeld

6. august 2014

Isabella_mor

Vi lukker døren efter os når vi er i bad/skider (ikke altid jeg gør det, da jeg er lidt ligeglad med om døren er åben ell lukket. Vi har ikke lås. 

Anmeld

6. august 2014

SussieThyssen

Sandratoft skriver:

... På jeres badeværelse derhjemme når I bruger det? Vi gør det nærmest aldrig herhjemme, så det er lige med at få det husket når vi har gæster



Nej det gør vi ikke..for vi har ingen nøgle
Normalt står døren på klem og når den er lukket, så ved alle at der er optaget.

 

Anmeld

6. august 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sandratoft skriver:

... På jeres badeværelse derhjemme når I bruger det? Vi gør det nærmest aldrig herhjemme, så det er lige med at få det husket når vi har gæster



nej, vi låser ikke døren... vi har endda endt med at være alle fem på badeværelset på én gang... 

 

Anmeld

6. august 2014

Bertris

Vi plejer at have nøgle i, men bruger den aldrig, og derfor havde jeg ikke lagt mærke til den ikke har været der i over en måned 

 

Anmeld

6. august 2014

namaha

Da jeg og kæresten flyttede sammen hos ham i hans lejlighed, var der ingen lås på døren, vi lukkede den kun når vi var der ude

nu vi flyttede i rækkehus og vi må begge indrømme at vi aldrig låser døren, vi kan enda hidtil have den åben når vi sidder der ude og hygger os xD 

mår vi har gæster tager vi os selv i at glemme at låse døren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.