Låser i døren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
28 svar
10 synes godt om
6. august 2014

Sandratoft

... På jeres badeværelse derhjemme når I bruger det? Vi gør det nærmest aldrig herhjemme, så det er lige med at få det husket når vi har gæster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Nadia&Daniel

Sandratoft skriver:

... På jeres badeværelse derhjemme når I bruger det? Vi gør det nærmest aldrig herhjemme, så det er lige med at få det husket når vi har gæster



Nej, for hos os betyder lukket dør optaget - da vi har kat står døren "altid" åben for den.

Anmeld

6. august 2014

esioul



... På jeres badeværelse derhjemme når I bruger det? Vi gør det nærmest aldrig herhjemme, så det er lige med at få det husket når vi har gæster



Vi har faktisk hverken nøgle til eller krog på døren 

Anmeld

6. august 2014

Michella2

En sjælden gang låses døren her  Jeg har det sådan at vi har været sammen så mange år, så herregud. Det er jo heller ikke fordi vi braser ind ad døren hver gang den ene af os er på toilet 

Og jeg har VIRKELIG svært ved at huske at låse døren når vi har gæster  Men tager mig selv i det hver gang; hov, nå ja må hellere lige låse 

Er min helt tætte veninde på besøg som jeg har kendt i over 12 år glemmer jeg sågar nogle gange at lukke døren  (Den står på klem)

 

Anmeld

6. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej når det kun er os hjemme låser vi ik døren, og faktisk har vi ik nogen nøgle i døren, medmindre vi har gæster. Vh stine

Anmeld

6. august 2014

MoartilMarc

Sandratoft skriver:

... På jeres badeværelse derhjemme når I bruger det? Vi gør det nærmest aldrig herhjemme, så det er lige med at få det husket når vi har gæster



Vi har slet ikke nogle nøgle i døren da vi aldrig fik den da vi flyttet ind

Anmeld

6. august 2014

Frk.S

Nej, som regel ikke når det bare er os hjemme.

Men jeg låser altid hvis vi har gæster. Vores nøgle hænger på en krog ved døren, for at Freja ikke skal komme til at låse sig inde. Men den er der, så man ikke burde kunne overse hvor den hænger.
Jeg HADER selv at komme et sted hvor der bare ikke er en nøgle. 

Anmeld

6. august 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Normalt ikke, nej. Vi bor med min svigerfar, som er en ældre herre. Vi har lidt en frygt for at vi ikke kan komme til ham, hvis der skulle ske noget. Han har den samme frygt mht. os. Hans kone døde for et par år siden på badeværelset (hjerneblødning). Så vi har gjort det til en vane ikke at låse siden da. Det har ført til et par uheldige (og pinlige...) situationer, da han ikke har den bedste hørelse, men det går nok!  Jeg har trods alt mit eget badeværelse, så det er kun når jeg vil tage et brusebad. 

 

Anmeld

6. august 2014

MyLove E

Min mand gør nogen gange. Jeg lukker den ikke en gang.

Men nøglen er for det meste taget væk. Vi havde ikke tænkt på at der var nøgle på gæste toilet,  så det resulterede i at Elias låste sig inde forleden. Så nu er der hellere ikke der mere

Anmeld

6. august 2014

Morgensol

Jeg låser en gang imellem når jeg ik lige gider have 2 børn stående og glo på at jeg sidder på toilettet. Men kun hvis min mand er hjemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.