Vi har altid haft to stk vinterovertøj...både fordi de i børnehaven har uheld når de har flyverdragt på fordi de ikke når på toilet, men også fordi at selv det bedste overtøj nogle gange er så indsmurt i mudder og vand at de skal vaskes :-)
Ofte har vi købt enten to flotte brugte eller en ny og en brugt.
Det samme med støvler, mine har altid to par vinterstøvler, om det så er alm støvler x 2 eller termo og vinterstøvler.
Anmeld