1 eller 2 flyverdragter i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange flyverdragter i børnehaven?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.



3.166 visninger
21 svar
21 synes godt om
6. august 2014

Troldemommi


Hvad har i?

Jeg ved ikke om jeg skal have fat i en reserve flyverdragt til Johanne til vinter, hun skal starte i børnehaven til efteråret, hvad er jeres erfaringer

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

stjernehimmel

jeg har altid haft 2 så der er en der kan bruges når den anden er gennemblødt eller til vask 

Anmeld

6. august 2014

modesty




Hvad har i?

Jeg ved ikke om jeg skal have fat i en reserve flyverdragt til Johanne til vinter, hun skal starte i børnehaven til efteråret, hvad er jeres erfaringer

Monica



Jeg forstår ikke helt hvad du mener med "i børnehaven"? Du tænker vel ikke at der skal ligge to i børnehaven?

Vi har haft to dragter siden min søn startede i vugger. Synes det er SÅ meget mere praktisk end én, og jeg køber brugt, så det bliver ikke dyrt.

Anmeld

6. august 2014

Bshizzle

Jeg har altid haft én i Dagplejen /Børnehaven / Skolen og én hjemme. 

Altså 2... 

For så har man mere mulighed for at slippe for en hurtig vask og tørring inden næste dag. 

Anmeld

6. august 2014

IT-nørd

Troldemommi skriver:


Hvad har i?

Jeg ved ikke om jeg skal have fat i en reserve flyverdragt til Johanne til vinter, hun skal starte i børnehaven til efteråret, hvad er jeres erfaringer

Monica



Har svaret 2, men det passer ikke helt. Vi har en flyverdragt og et skisæt. Jakken bliver brugt som en vinterjakke og så er der jo et par varme bukser, som passer til. Når flyverdragten er rigtig beskidt, bruger vi skisættet.

Det er dog Freyas 1. vinter i børnehave, men det har fungeret for min søn da han gik i børnehave.

Anmeld

6. august 2014

Troldemommi

modesty skriver:



Jeg forstår ikke helt hvad du mener med "i børnehaven"? Du tænker vel ikke at der skal ligge to i børnehaven?

Vi har haft to dragter siden min søn startede i vugger. Synes det er SÅ meget mere praktisk end én, og jeg køber brugt, så det bliver ikke dyrt.




Jeg kan også omformulere mig hvor mange flyverdragter har jeres barn?

Jeg har købt en brugt men overvejer om jeg skal købe en mere

Tror jeg vil have fat i en mere

Monica

Anmeld

6. august 2014

Troldemommi

IT-nørd skriver:



Har svaret 2, men det passer ikke helt. Vi har en flyverdragt og et skisæt. Jakken bliver brugt som en vinterjakke og så er der jo et par varme bukser, som passer til. Når flyverdragten er rigtig beskidt, bruger vi skisættet.

Det er dog Freyas 1. vinter i børnehave, men det har fungeret for min søn da han gik i børnehave.




Et skisæt var også en smart ide, jeg har bare allerede købt en fin vinterjakke til hende for 25 kr

Monica

Anmeld

6. august 2014

sne190810

Jeg har altid kun haft en. Har aldrig følt et behov for 2 stk.

Dog skal det siges at vi ingen bil har, og derfor altid er på cykel. Så hun har jo "altid" sin flyverdragt på i vinterhalvåret, vinterjakker er heller ikke noget vi bruger sååå meget igen.

Anmeld

6. august 2014

lycly

Min datter har altid kun haft 1, har aldrig haft behov for 2. Men nu hvor hun er startet i børnehave har jeg overvejet en reserve til når den anden skal vaskes. De bliver jo lige en tand mere beskidte i børnehaven end i DP

Anmeld

6. august 2014

Isabella_mor

vi har altid kun haft 1. og så har han som ekstra haft et termosæt og en jakke.. men han har aldrig rigtig haft brug for at have mere end en flyverdragt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.