Jeg har altid kun haft en. Har aldrig følt et behov for 2 stk.
Dog skal det siges at vi ingen bil har, og derfor altid er på cykel. Så hun har jo "altid" sin flyverdragt på i vinterhalvåret, vinterjakker er heller ikke noget vi bruger sååå meget igen.
Anmeld