1 eller 2 flyverdragter i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

Nadia&Daniel




Hvad har i?

Jeg ved ikke om jeg skal have fat i en reserve flyverdragt til Johanne til vinter, hun skal starte i børnehaven til efteråret, hvad er jeres erfaringer

Monica



Har næsten 2 stk./par af alt til Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

B&J

vi har også altid kun haft en og den bliver brugt godt da vi ingen bil har så den er meget ude

Anmeld

6. august 2014

Jibbe

Vi har kun 1 flyverdragt. Det har fungeret fint indtil nu.

Anmeld

6. august 2014

Clisolka

Troldemommi skriver:


Hvad har i?

Jeg ved ikke om jeg skal have fat i en reserve flyverdragt til Johanne til vinter, hun skal starte i børnehaven til efteråret, hvad er jeres erfaringer

Monica



Jeg har haft 2 flyverdragter til Isabella - en til hjemme og en til børnehaven, så kan den hurtigt udskiftes, hvis den bliver våd osv. 

Nu har jeg altid købt 2 til hende, fordi vi ingen bil har, så hun bruger dem meget i vinterhalvåret 

Anmeld

6. august 2014

modesty

Troldemommi skriver:




Jeg kan også omformulere mig hvor mange flyverdragter har jeres barn?

Jeg har købt en brugt men overvejer om jeg skal købe en mere

Tror jeg vil have fat i en mere

Monica



Det tror jeg at du vil blive glad for. 

Anmeld

6. august 2014

ano14316

Vi har en flyverdragt og et par skibukser hvis flyverdragten er våd... Det er en noget billigere løsning end 2 flyverdragter...

Anmeld

6. august 2014

klmf

Vi har altid 2 i børnehaven og måske en arvet i reserve herhjemme. Kunne ikke klare os med kun 1 i børnehaven 

Anmeld

6. august 2014

LinLin

Har klaret det fint med een hvert år! I år har Adam dog to da han stadig kan passe den han fik sidste år og jeg har en fra David også.... Men regner nu ikke med at den kommer i brug.

Anmeld

6. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har 2, da hun altid finder den største vandpyt, mudderpøl eller ligger og laver sne engle i flere timer. 

Syntes det er så meget nemmer, end at sku nå at vaske den til dagen efter! Vh stine

Anmeld

6. august 2014

majba

Troldemommi skriver:




Et skisæt var også en smart ide, jeg har bare allerede købt en fin vinterjakke til hende for 25 kr

Monica



Hvis du ikke går efter er bestemt mærke kan man næsten altid få skibukser alene i hm, Føtex, Bilka og Kvickly :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.