Jeg skulle have min mens på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2014

Anitta J

modesty skriver:

Undskyld mig, men det er da en totalt inkompetent læge. Det er da almen viden at en streg nr. 2 betyder positiv, uanset styrke - det står jo også i indlægssedlen.

Tillykke med graviditeten. 

Tja det ville jeg jo også mene, men både lægen og sygeplejersken sagde at de skulle være lige tydelige:/
Jeg nævnte så for dem at sådan sp min test også ud da jg ventede min datter, hvilket de virkede meget uforstående over for.
Men de ville da krydse fingre for at jeg er gravid

Og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

Anitta J

Lotus86 skriver:

Du er da helt sikkert gravid, det er der vist ingen tvivl om, tillykke

Og knap så meget Tillykke med din inkompetente læge

Tusinde tak

Anmeld

8. august 2014

Anitta J

Snorkfrøkenen skriver:

Gør det. Og så kan jeg se, jeg ikke er den eneste, der pænt meget regner med, du snart sidder med endnu en positiv test - forældet eller ej. Held og lykke med spiren. 

Tusinde tak
I er så søde alle sammen

Anmeld

8. august 2014

Anitta J

Nu har jeg været på apoteket, de forhandlede ikke clearblue, så måtte nøjes med en almindelig test- og her er resultatet, test stregen kom endnu engang inden der var gået et minut!
Jeg har også taget et billede af indlægssedlen som jeg vil vise til lægen og til sygeplejersken, så har de også lært noget nyt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2014

stjernehimmel

camian skriver:

Nu har jeg været på apoteket, de forhandlede ikke clearblue, så måtte nøjes med en almindelig test- og her er resultatet, test stregen kom endnu engang inden der var gået et minut!
Jeg har også taget et billede af indlægssedlen som jeg vil vise til lægen og til sygeplejersken, så har de også lært noget nyt

Hahahahaha FEDT at du viste din læge det ha ha ha ha

Og den er fin positiv 

STORT TILLYKKE 

Anmeld

8. august 2014

Anitta J

stjernehimmel skriver:

Hahahahaha FEDT at du viste din læge det ha ha ha ha

Og den er fin positiv 

STORT TILLYKKE 

Nu er jeg heller ikke så meget i tvivl, resultatet er det samme med den nye(ikke for gamle) test- som på de teste der var for gamle

Jeg har ikke vist testen endnu, men regner med at kører forbi dem på mandag

Anmeld

8. august 2014

Lotus86

Glæder mig til at høre om deres reaktion Endnu en gang tillykke med graviditeten

Anmeld

8. august 2014

anonym10101

Din læge er vist ike helt rigtig på den, en streg er en streg - man kan jo ikke kun være lidt gravid? :-D 

Tillykke den er meget fint positiv :-) 

Anmeld

9. august 2014

Anitta J

Ammehjerne skriver:

Din læge er vist ike helt rigtig på den, en streg er en streg - man kan jo ikke kun være lidt gravid? :-D 

Tillykke den er meget fint positiv :-) 

Nej jeg tager også op på mandag og viser ham indlægssedlen, og ber den bekræfte det denne gang

Jeg skal følges tæt, da jeg Har så mange ufrivillige aborter bag mig. Men jeg kan jo ikke blive fulgt når de mener jeg ikke er gravid:/

Har i dag testet knald positiv, så nu tør jeg stole helt på det, så mange tak

Anmeld

11. august 2014

Anitta J

Lægen har i dag bekræftet min graviditet, blodprøve tallet lå på 89, han sagde at det svarede til at jeg var 5-6 uger henne
Han undskyldte for ikke at tro på hvad jeg og testene sagde, og har nu lært at bare fordi at begge streger ikke er lige tydelige så er man altså gravid

Han lød faktisk lidt underlig i telefonen og der var lang stilhed

Tak for alle jeres lykønskninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.